2009年3月15日 星期日

雙腸日托

15-03-2009  星期日


新哥哥和英姐姐到澳門一天遊, 所以他們早上帶雙腸兄弟到ming姐姐家中日托. 這樣情況下......今天的假期一定不可寧靜休息了


中午的時候, 我和ming姐姐想午睡但有倒旦的雙腸兄弟在場, 如何是好
最後, ming姐姐把牠們困在籠中, 之後ming姐姐抱著我在沙發一同午睡而雙腸兄弟便在籠中午睡


 


醒來的腸哥哥


一同看著silvia姐姐替牠們拍照


擺定姿態


silvia姐姐接到www.catdogcome.hk的來電, 之後她下樓取貨, 不知姐姐今天訂購了什麼呢


原來是 Force-field 天然防蚤配方食物風乾機


食物風乾機是ck哥哥要求訂購的, 因為他希望親手做些小食給我


好奇的雙腸兄弟


silvia姐姐知道我在ming姐姐家中十分悶, 所以提早帶我回家休息. 在回家路途中, 姐姐嘗試替我和杜鵑花合照, 但她的技術十分.......


 


 


ck哥哥, 我等待看你的手藝、你親手做的小食


3 則留言:

  1. PIPI哥哥~~真係有口福啦~~
    唔知mama會唔會買哩部機機整野食俾我食哩~
    [版主回覆03/25/2009 00:16:00]如果ck哥哥真係動手整, 到時"分金同味"俾尾尾

    回覆刪除
  2. 老Ray于大前日至問我有冇興趣買這部機, 我說:算把la, 買到返黎你咪至多玩2野咪又掉埋一邊, 屋企冇野多, 至多就係電器...早排, 我已拒絕你買電炸鍋、榨汁機、酒櫃、洗碗連消毒機等等, 但已買了吸塵機及SONY DV機了, 你話這條男人是否傻了嗎  
    依家CK買了咪都一樣囉, 朗朗~我地塭日去探CK哥哥lor, 順便試下d小食, 然後去評下分啦
    [版主回覆03/25/2009 00:19:00]放心ck整一定會預朗朗份
      電炸鍋、榨汁機、酒櫃、洗碗連消毒機...勁呀 但你哋地方大, 有位放嘛

    回覆刪除
  3. 尾尾:多謝姐姐~~希望快d有得食啦~~哈哈

    回覆刪除