2009年8月13日 星期四

講笑還講笑, 但要適可而止

13-08-2009  星期五


每個識pipi的朋友都知牠是一位愛吃的狗狗, 「他」當然是其中一人.
初初他取笑pipi偷吃的事, 我也會向他回應, 而且說膽心pipi會取到一些不應吃的東西
但後來覺得他只會取笑pipi, 會否煩嫌呢?  如果你係我, 會否覺得不是味兒呢?


 


29-01-2009
他忽然msn我說:我知Pi今年願望是乜, 就是要做隻成功的偷吃狗      (我沒有回應他)


18-02-2009
他忽然msn我說:依排有無偷食     (我沒有回應他)


02-03-2009
前一天出席「煲煲和冬瓜生日BBQ」, 之後第二天
他忽然msn我說:飽到嘔?     (我沒有回應他)


09-06-2009
他忽然msn我說:依排天氣熱,小偷Pi無偷吃咩? 我估應有偷水果吃     (我沒有回應他)


16-06-2009
我在msn訊息打上有關這天pipi要注射瘋狗針的訊息
他忽然msn我說:PiPi打了傻子針?
我回:乜係傻子針?
他再說:傻狗針    (我沒有回應他了, 難道他的狗狗不用注射嗎? 為何要話pipi打傻狗針咁難聽)



02-07-2009
初初在msn閒談, 忽然他轉話題:pipi dim ah? 噤熱, 有無偷水果吃?
我開始已經對他經常取笑pipi感到煩擾, 所以我回他toffee 近來點呀, 有無同狗打架, 咬傷狗呀?
他回:無, 依排熱小去街
我暗串他要控制下啦, 成日同狗打架, 無乜狗友就慘ka la, 得村姑同佢雙依為命, 哈哈


之後他已沒有回應我了, 我初以為他知被人取笑自己的狗狗感覺不太好受, 所以會收歛一下, 但.......


08-07-2009
我開開心心在blog上打出「pipi不持勞苦為ball」的網誌後
他忽然msn我說:執 ball?
我回:攞ball
他再回:不如找東西偷食.hehe     (我沒有再回他)


13-07-2009
他忽然msn我說:叻仔 pipi, 偷吃重叻. hehe     (我沒有回他)


05-08-2009
我在msn訊息打出...pipi叻叻識做小動作氹媽媽開心
他不但不讚pipi而且msn我說:點氹? 偷食?     (我沒有回他)


如果你係佢, 見我每次一講pipi偷食我都唔回應, 咁你都知乜事啦! 你醒目都唔會再講


 


12-08-2009
我在blog中打出一篇「打在你身, 痛在我心」的網誌, 他看後msn我說:偷雞翼! 嘩!     (我沒有回他)


我已經忍無可忍了, 在msn 訊息中打上『pipi係為食, 但總好過撩事鬥非,同狗打架 而且pipi會聽話,學做小動作氹我哋, 好過某d唔會囉


他看見我的訊息立即msn PAT問:what do you think about pipi ma? 打一句, 偷雞翼食,嘩! 就唔 LiKe. 我養2隻狗, "細女"隻隻夾到, "大仔"就不能, 跟本是天性.
PAT還說 :其實大家心平氣和講, 會唔會好d 呢? 而家好難返轉頭, 會無朋友做.


她的好意我明白, 但.......我回PAT:佢唔係第一次串pi pi偷野食啦, 咁佢都講係天性啦, 唔通我日日問佢隻狗打架打成點咩!?
而且你同我都知佢唔教"大仔" , 只係寵壞"大仔", 係他問題.
還有, 講笑有個譜啦~ 適可而止, 幾好忍耐力到某一日都會發火講真, 你地係我, 都唔會同佢隻狗出黎玩ka la, 你地都唔想自己隻狗某日會俾人打傷 衰d o個句, 多佢一個朋友唔多, 少佢一個朋友唔少


但係無朋友做之前, 我希望你地幫我當証人.... 我想add 埋佢講返我嬲乜, 令佢知發生乜事我希望你知我嬲乜. 之後4人在同一個msn中之後, 我開始發言......
其實早其你串pi pi話佢偷食, 我已經開始唔like, 但我當你係朋友, 講笑, 所以唔出聲. 但你一而再, 再而三係msn串, 我都只係唔理你, 唔答你. 但每個人都有個極限, 所以你今日串pi pi, 我就好唔開心, 火都o黎可能你覺得我小氣, 但如果你係我, 我日日msn問你..... "大仔"打架打成點呀?咁你會點呢?幾好忍耐力到某一日都會發火啦! 雖然我預咗打在blog 上的事會有人睇, 有人講, 但唔可以過火啦, 你次次只係講pi pi偷食的事, 但你唔會講佢good boy的事, 咁.... 你係我會點呢?我都唔會次次msn 只會問你... "大仔"尋日有無打架? "大仔"有無打傷人地隻狗啦~
我知你"大仔"身體唔好, 所以你地會寵佢多d, 但每個狗主都鍚自己隻狗, 唔想人地傷害到自己隻愛犬, e 個point 你應該清楚.
人夾人, 狗夾狗, 每個人和寵物都有自己性格, 但pi pi偷野食性格無傷害到人和狗, 咁e 個point 唔應該會令佢下下俾人勁串囉!
總之, 講笑還講笑, 每件事都係適可而止, 唔可以過份, 每個人和狗都有deathline.


之後他私下我msn我留下口訊:OK, 你不中意, 以後唔講, 什麼也不再講. 你覺得我隻狗中意瞭事豆非, 那我覺得已無野好講. Dont worry, I promise that I will not talk about Your Good Dog anymore.


而PAT向我說:佢嬲你寫到佢冇家教呀!
我回:無家教.... 你同我唔講都有其他人講啦! 俾佢"大仔"打過o個d 狗主一定會講這三個字. 但我無係msn訊息打過出o黎, 佢自認我無法,


 


PAT叫我把之前的msn訊息改去, 免得他嬲下去.
雖然我改了, 但他還是......


他在msn訊息打上:你覺得我隻狗無家教,那就不要再FD啦!你噤高


第二天他改了msn訊息:一樣米養幾百種人. 有D人只愛聽讚美聲, 連講笑聲都聽不入耳.


 


PAT叫我不要在msn訊息打上什麼爭奪的說話, 免得罵戰. 
這點我乜明白, 所以我PAT說笑:我自問大方過佢佢做到仲小氣過我地d 女人


1 則留言:

  1. 個msn都無開名, 但又認左. 呢的咪叫做"身有屎"囉! 明知自己衰仲要死撐, 真"鄧"佢辛苦慘.
     
    [版主回覆08/25/2009 23:16:00]身有屎..... 咁又係呀, 我身邊無乜邊個隻狗會成日同人打架

    回覆刪除