2009年9月21日 星期一

林海峰 是但噏 我願意

2009-09-21  星期一


 


在8月申請大假而購買的《麥當勞甜甜蜜蜜送 林海峰 是但噏 我願意》今天公演喇



我們坐的位置為藍區58行


雖然高了一點, 但位置不是太側, 總比去年《林海峰是但o翕求其大合唱Encore》的位置好


台上放置今次主題的巨型公仔一個


介紹中當然不會缺少......


今次林海峰的TalkShow以「結婚」為主題,被爆已婚的劉德華、黎明、楊千嬅均成被玩對象。
他以千嬅、黎明和劉德華已婚的新聞為話題:「咁多藝人結婚,佢哋唔係是但(口翕),係鐵證如山,應該祝福佢哋,但最多謝就係個引擎搜尋器,否則乜都唔知。但我唔明丁子高點解會娶楊千嬅,呢件嘢咁惡啃,係千嬅爸爸講。佢話扭傷頸,丁子高就問佢可唔可以同佢走過下半世,啲中女窮半生精力、時間、金錢去包裝自己,希望搵白馬王子,但千嬅就用咗中女嘅一招『嚟頸』,唔畀佢扮瞓嚟頸咩?另一個仲唔明,一個女人等24年,如果你約你男朋友在銅鑼灣等24分鐘,唔見就係咁先啦。24年都等,真係幾偉大。至於黎明同樂基兒,我都唔明佢哋點溝通?一個講英文;一個就話朝早唔可以空肚食早餐,一個講地球話;一個講外星話。」


當中又講述現金一般寫字樓員工的一日的「辦公室網上生活」, 這一點我和CK很有同感之餘, 還笑得大拍手掌


黃貫中擔任今天的表演嘉賓


 


林海峰又邀請拍檔葛民輝、謝安琪(Kay),為一對新人主持證婚儀式,十分熱鬧。


今晚神級婚禮的一對主角


林海峰坐在巨型鑽石戒子飛下跌


乳豬全體


謝安琪演「安琪公主」向新人送上祝福、大唱情歌


一場大型歌舞後大會散下布幕.


隨著布幕落下後便終結今天的表演


 


部分文字內容引用:
http://www.beyondmusic.net/news/index.php/news/paul-wong/2009/janlampw2/


 


 


 


開始和尾段的神級婚禮內容豐富, 但中場有點悶, 所以今次的表演...... 不過不失


沒有留言:

張貼留言