2010年5月30日 星期日

我真的"多管閒事"?

31-05-2010  星期一


昨天租裙褂前先到『囍情新娘服務公司』看看賣斷和外租的「媽咪衫」, 當中看見其中數件款式不錯, 向店主詢問後, 店主表示每條裙可收放的尺寸有限, 所以最好知道穿著的人三圍尺寸. 我立即致電給CK, 但睡眠中的CK聽到我這一問, 他火著說了幾句後便掛上電話


 


晚上再和CK 在電話傾談時他再不滿的說:無啦啦幫我媽睇乜衫呀?! 


 我話:你星期6才講要抽時間陪你媽睇衫, 咁你和你媽2個去睇, 一定睇唔到d 乜, 我哋幫你睇定d 唔好咩.


他說:話你只講出去和ming食飯, 和租裙褂, 無話睇媽咪衫.


我說:你大陸返到屋企就可以瞓, 我和JENNY 無休息就出去睇衫.


他再說:因為你哋約咗MING食野嘛.


我話:我和JENY 都未食野, 食D 野都應該掛.....食完野之後先睇媽咪衫, 之後才睇自己D 衫呀, 我睇裙掛都只係用咗好少時間, 睇媽咪衫才用得多時間....... 諗住幫你分擔下, 唔駛你和你媽咁煩.......唓!點知得嚟俾人話, 好心著雷劈..... 你媽真係當嗰日一般食飯呀? 咁我唔駛租衫啦, 搞咁多做乜呀?


佢最後一句話:你下次睇之前可唔可以同我講聲


我話:好, 咁你當我今次只係睇我媽d 衫啦


之後ck和我2個都無再講野
最後ck叫我早d 瞓, 我一句bye bye都無就收咗佢線


我唔會再自動出聲話陪ck睇媽咪衫而且我唔會主動啋返CK的我唔會理佢. 最嬲係我做咁多俾CK 話呀好似話我多事.
算! 佢唔出聲我唔會再理, 唔通用鎗指住佢去睇衫咩!? 唔理了, 佢唔出聲我唔會理


 


 


02-06-2010 星期三


嬲了ck2天後......


 


CK問細細知唔知我嬲完未呀?


細細答:連阿珊都唔想同我多提,只係願意透露少少啲, 你咪睇吓佢有幾嬲囉 ......


沒有留言:

張貼留言