2007年8月17日 星期五

今天2件開心事

17/08/2007 星期五

開心事1

連續多天下雨不能落街散步, 苦悶在家中

幸好太陽伯伯今天出來了, Silvia姐姐今天也早了回來帶我落街街. 姐姐一回到家更立即換上牛仔褲, 向我說 : pi pi 落街街呀~~~. 苦悶的我聽到她這一句, 立即笑着從籠中跑出來, 坐在門口等姐姐. 等待時心想 : 姐姐, 快些吧! 你還未穿好鞋子!?
 
還要等多夠??? 姐姐穿好鞋子, 更拿着拖帶向着坐在門的我行來, 還說 : 拖帶還未帶好便坐在門前等, 那麼心急~~~

平常散步的路程只有15-20分鐘, 但如果姐姐早回來帶我散步, 我們會行遠些路程有30-35分鐘…… 今天姐姐特登早回, 當然散步路程會遠些啦~~ yeah~~~

開心事2

你地估估我今天的晚餐是甚麼? 是一支7寸長羊骨呀! Yeah~~~

姐姐快d啦! 仲要影幾耐呀

我咬時所發出的啪啪聲令姐姐和媽媽嘩然





不需1.5小時, 我已經把骨骨吃掉…. k.o.

如果每天都有開心事, 你們說多好呢


11 則留言:

  1. 條羊脾骨淥咗幾耐呀?dr.tiger教我max.20秒 pipi就好啦,有正嘢食!

    回覆刪除
  2. Pipi 好叻仔喎! 我唔敢俾餅餅食中間個段骨呀, 每次俾佢0趙完兩頭波波就收走了, Pipi可以完全化整為零? 那麼bubu會是硬定爛? 我總覺中間個段骨有好多骨髓, 食左怕會屙爛兼太多鈣.... 上次在石澳見到Pipi,我影左佢兩幅相, 放在係餅餅個blog度... http://hk.myblog.yahoo.com/goodboy-benben/article?mid=47&fid=6

    回覆刪除
  3. 我大約係淥咗20-30秒, 2邊個頭會淥耐少少(企直支骨淥), 因為不停出血水, 但都驚太耐, 所以照出血水都唔理............... 收工, 唔淥. 所以你見布上面仲有d 血 你4個小朋友咪一樣咁好(逢星期1都有骨咬), 佢已經2個星期無咬骨lu, 所以尋日佢咪好開心囉

    回覆刪除
  4. 餅ma, 我上次都諗唔到會見到你地, 真係開心, 而你仲幫pipi影相 ....... thanks 唔知幾時會再一齊游呢!? pi pi 邊會咁好只係o趙完兩頭波波就收喎, 未咬到攰佢都唔放手. 牛骨佢2hrs 都未咬晒我會收起, 而我諗唔到佢今次可以咁快k.o.支羊骨 . 佢咬時當中有d1-2寸碎片, 我就收起唔俾佢, 我諗咁都叫做'化整為零'掛!? 而之後d屎唔爛喎, 反而好硬, 所以我會叫媽咪這2天俾多d菜和菜水pipi, 等佢吸收多d水. 而鈣.......... 我估唔係成日食唔怕掛 但見佢咁快k.o.支骨, 下次都係買牛骨算數, 又平又正又耐咬

    回覆刪除
  5. 餅初初兩次都唔肯被我收走架! 好似想同我死過咁架!  而家就反而會知道自己食完波波就收手了.... 都算係咁啦~ 食完骨佢地D bubu會比較硬, 有時應該會有D骨碎係度添~ Pipi好勁啊, 咬兩粒鐘之後, 使唔使你地兩個按摩下個上下顎?

    回覆刪除
  6. PIPI真開心, 有骨咬.牛奶佢而家真正叫好返.d屎硬返晒, 冇再屙血. 我諗聽日我都要去買牛骨俾佢咬下....等佢同creamy都開心下..... 一般我都會俾晒佢地咬, 唔會留下某些部位唔俾咬, 同埋佢地食得好快呀. 我覺得佢地d牙仔靚左好多, 一張口, 叮....太陽伯伯都話好"殘"眼呀.hoho

    回覆刪除
  7. 正喎! o甘大舊!實開心死啦! 我尋日都比妞妞食左羊骨, 不過冇o甘大, 但有D肉, 阿囡都好開心!  但mama而家D 晚餐成日得番啖啖肉冇骨吮!  我好中意吮骨架!

    回覆刪除
  8. 咁大舊,好勁呀........

    回覆刪除
  9. 邊度可以買咁大條羊骨?

    回覆刪除
  10. pipi 食得好認真咁喎. .芬達未食過呢隻羊骨呀..我聽人講超級城市有得買呢隻羊骨..你係邊度買架? 我屋企附近的街市..唔覺有喎...

    回覆刪除
  11. 係薯ma 教路......... 新國華肉食公司尖沙 咀金巴利道12號地下 tel: 2369 6751 我o個次買....... 羊骨 (圖見) $12/支, 另買咗羊肶(肉連骨)約$24/隻. 羊肶d肉起晒自己食, 骨pipi食

    回覆刪除