2007年8月25日 星期六

5條狗狗圖案手拍

25-8-2007  星期六

今天晚上到我男朋友家吃飯前, 先到杏花村商場走個轉, 因為那裡有間我想去了很久的店舖, 但因那店舖經常關門, 所以每次都失望而回. 不知今天運氣如何呢?? 很是高興, 今天店舖有打開門子, 我可以進去購買我心意的物件了

2條綿巾手拍, 每條$38. 橙色那款圖案有粉紅色, 但我和男朋友都覺得橙色比較好. 米白橫間那條本想送給我妹, 但她說不用手拍, 所以會轉送給我媽媽.

3條毛巾手拍, 每條$38 .都是送給朋友的, 希望她們會喜歡.

店舖內的手拍, 很多色很多款, 而且還有其他貨品, 但今天哥基圖案的貨品不多, 所以買了很少東西. 希望店舖快些入哥基圖案貨品, 這樣我可以買到更多心意的 '戰利品' 了.


7 則留言:

  1. 有冇八哥款架????

    回覆刪除
  2. 唔係好有印象 係 e 個website 某d貨品會有 http://www.kawabe.co.jp/shop/www/shop/guguworld/  

    回覆刪除
  3. 好靚.....好想買tim...

    回覆刪除
  4. 看到這些手帕..想起你送給我的那塊.謝謝喔 仲未捨得用 kaka 不過我覺得哥基那兩塊..無史納莎的靚呀..不過價錢唔貴..買黎收藏都好

    回覆刪除
  5. 我喜歡黃白間個條, 但一定唔捨得用, 用來做佢地圍巾都不錯

    回覆刪除
  6. 呀~2條corgi都好靚呀! 可是杏花村對我黎講好遠....

    回覆刪除
  7.  

    誠邀下列人士

    -         
    各想去妊娠紋既媽咪

    -         
    想試用魚油丸的媽咪

    -         
    有關節痛既人

    -         
    想改善經期問題既人

    -         
    成日病想身體好 d 既人

    -         
    想改善便秘問題既人

    -         
    秋冬想大擦多餐但又唔想肥太多既人

    -         
    想去眼紋既靚女

    -         
    想媽咪皮膚靚靚既人

    -         
    有更年期問題既女士 ( 10 個有 9 個都覺得好訓左 )

    -         
    想去橙皮紋既人

    -         
    想狗狗既毛柔順既人 ( 我隻狗狗食左一星期魚油丸 , 果然 d 毛柔順左丫 )

     

    I need product feedback

     

    if u want to try it for free ( 所有野都係用到一個月架 )

    msn me plz

     

    msn: riverpong_hk@hotmail.com

    回覆刪除