2007年8月16日 星期四

開幕了

16/08/2007 星期四

開張大吉

開blog, 是很久前想做的事. 但因以住一有時間會上"狗網" 睇post/追post, 就算多忙也會抽時間上'狗網', 希望做'版主'應做的事, 所以遲遲都没有開blog.

但經過一連串的是是非非, 令我對這"狗網"灰心, 同時對"那班狗友"所做的事失望. 不單只講一套做一套, 還可以篇作故事說我失職.............. 幸好還有一班朋友/狗友相信我, 支持我, 令我在這灰暗中找到一絲的光芒. 所以我退出版主的決定是對的

在没有 '追post' 責任的日字, 可以睇睇狗友們的blog, 同時有時間開 "我和我的小豬們" blog 了

在這要講句.......... 朋友, 多謝你們

** 打到這裡己到17/08/2007  農曆七月初五  00:34 am 了, 想不到set一個blog需要這麼多時間


12 則留言:

  1. 等你搞個blog頸都長.搞咁耐.冇鬼用呀你. hehe...雖然我都搞左好耐.呵呵 個綱唔好再講啦.人家不欣賞你, 要抵毁你, 由佢, 自己開心就得...最緊要對得住天地良心. 開新blog記得多d留言,幫pipi留返個美好回憶...多d記開心野.不要理無謂人.我會多d上來睇啦.kakkaka

    回覆刪除
  2. 好o野!!!  終於可以有時間陪我同Pipi豬啦!

    回覆刪除
  3. 我這電腦白痴可以自己開到blog已經偷笑.......... hehe~~~~ 我也很希望往後日子在我的blog內, 没有那個網/坊的事要我提及. 但她們那些 '窮追不捨' 的精神, 你也嘗試過. 但我會比以往更加多時間/精神, 放在身邊的親人/狗身上. 年紀大了, 記性差了, 希望如你所說...blog 中留多些美好回憶給自己

    回覆刪除
  4. 真開心呀~ 見到你開左blog啦~

    回覆刪除
  5. Congratulationsss!!! 好野喎, 有了自己既天地, 好好feel 架呢!!! 搞到我都想整, 但自己知啦...勁賴... heehee 祝你既 pipi豬 blog 越黎越靚正 cheers sharon~popeye & olive

    回覆刪除
  6. 恭喜恭喜  blog係自己嘅天地,希望閒人衰人壞人黑心人冇心人都唔好再煩到你啦!我會成日上黎睇吓pipi同你一家嘅趣事架 加油

    回覆刪除
  7. 恭喜你新開張先..haha yahoo blog 都幾好用架..起碼多人用先啦... 你要keep住寫喎..將開心同唔開心都寫低..個心都會舒服d 唔好好似我咁懶..寫寫下就唔寫

    回覆刪除
  8. YEAH!開張大吉,是非同小人遠離..................放長眼看下d人比天收..........................yeah!

    回覆刪除
  9. 開張大吉啊! 依家人人有blog啦!

    回覆刪除
  10. 歡迎各位光臨和留言 yeah! yeah! yeah! 見到各位 '愛心' 留言真的給我很大支持, 看後令人回心微笑 我可以同大家講.............. "我會做好這個blog" ..............如果我不是3分鐘熱度的話

    回覆刪除
  11. 恭喜 ! 恭喜 ! 開張大吉 ! 大家忘記過去d唔開心的事 , 現在可以在自己的天地寫自己想寫的 !

    回覆刪除