2007年8月18日 星期六

舊同事, sorry~~

18/08/2007 星期六
今天下午收工後, 相約一個5x歲的舊同事一起吃lunch.  因工作範圍, 所以星期六只有2位同事(都是認識的舊同事)要上班, 所以lunch後上他公司取回一些放了很久的notes問題不大.
當我們閒談時, 他說他用的電腦(win98)接上card reader時没有反應, 可能需安裝drive, 不知我能否常試安裝. 我先在website 尋找card reader drive, 之後download和安裝................... 大鑊! 不單只未能成功安裝card reader drive, 電腦的monitor 所出的畫面同時出現問題, 還有電腦和server的連接也中斷了
我們3人一同努力
研究下也未能回覆原先設定
最後, 2位好心的同事叫我放心, 最多星期一扮作甚麼都不知, 一開電腦就有問題, 叫IT同時修復.
在這要向2位舊同時說聲 "對不起"  我這電腦白痴不應亂來的.

7 則留言:

  1. 放心,佢地唔會怪你架,因為你都係想幫人之ma........

    回覆刪除
  2. 你越幫越忙呢..haha, 不過無所謂啦, 因為你都是好心想幫忙. 你同事說的對, 大不了叫it同事搞一搞, 這個是很小問題的, 放心吧.........

    回覆刪除
  3. 我這電腦白痴!  唉~~~~~~

    回覆刪除
  4. pipi姐姐, 你都係想幫朋友之嘛, 你唔係有心攪"wor"件事嘛~ 唔好自責喇~ 反正唔係d咩大件事~ out topic問一下, 最近有同朗朗ma聯絡嘛? 佢應該差唔多生bb喇喎, 叫佢要小心身體呀~ 同埋我想探bb呀~

    回覆刪除
  5. 你唔係專業人仕...同事一定唔會怪你啦..不用放在心.. 我估你可能係d/l 錯左個驅動程式..haha

    回覆刪除
  6. 今日個舊同事打電話畀我, 話畀我知要重新download/setup 過所有野, 攪咗2個多小時呀 b仔ma, 朗ma bb未出世, 暫估bb應在8月尾9月頭出世. 而在剛剛過去的一星期, 她講過 : 幾驚畀人激到早產呀 thunder ma, 你咁講又好似係出過類似ga 野喎

    回覆刪除
  7. 哇, 原來咁大件事呀? 不過唔好諗太多喇, 你都係無心之失o者~ 哼, 果班人真係想攞我地命咁, 下下我地平伏番佢地又攪埋d小動作! 最討厭係佢地吼住朗ma大肚又俾佢地block左ip, 跟住就講三講四, 顛倒是非黑白!!! 叫朗朗ma唔好咁勞氣, 要小心身體; 個天睇到佢地做乜架, 只係報應未到咋!

    回覆刪除