2007年8月28日 星期二

咁都有面認係我地朋友!?

28-8-2007 星期二

晚飯後我妹妹接到她朋友電話, 講當晚考試如何, 之後她大聲罵起來. 我和我妹夫對望覺得奇怪, 這男性是她好朋友, 為何她會大罵"八婆"呢? 真是摸不著頭腦

而所罵內容大約如下:

「個幾條八婆o係佢個網到一齊鬧我, 仲老作D野鬧我家姐, 依家仲好意思同有面, o係你面前話係我家姐個朋友, 佢知唔知醜嫁!
鬧人鬧得咁過份, 依家仲有求於我D 朋友!? 個死八婆下次再問你野唔好答佢, 如果唔係, 我一定嬲死你. 佢連你係邊個朋友都未搞清楚就搵你問野!? 佢低低地o?
佢個網唔係有個什麼
IT管理咩? 點解又要搵你呀? 佢個IT管理咁叻IP 都識鎖, 但依家又要你幫手?
之前佢仲講到個IT咁叻, 依家又要搵你, 個坊主低能o? 叫佢唔好再搵我的朋友呀! 錢又唔願出, 但又要搵人問o, 貪埋貪埋咁多....之後那朋友向她丈夫表示, 他没想到我妹會這樣嬲和激動.

 

我得知後也同樣覺得嬲, 而我向妹的朋友說 : 你話我小氣都好, 我都唔想你幫佢. 我都唔明, 佢之前有個教書狗友幫佢(it), 後期唔幫; 之後其中一個版主幫手理it 事務, 但在我退出版主後, 跟著退出唔做版主/ 唔理it; 現隱形it管理員又唔幫咩?? 我真係唔知乜事??

 

後記 :

當時坊主setup網時, 她想俾錢請人由零開始setup個網. 所以搵我妹朋友問有關詳情和價錢, 而在這情況下交換了msn(msn時我必定在場). 而朋友報價後說過開始用之後某段時期, 免費幫她跟進有關網問題. 但後期坊主搵了其他狗主幫手, 所以事件不了了之. 但對我妹朋友來說 '咁仲好', 因為他知道這人生意不易做, 除了'跟進期'會私下加長外, 也會有很多要求, 一個字''

. 而有一次坊主在我妹朋友煩忙的工作時間中, msn 不停向他發問, 他忙著工作同時也要忙著解答她. 事後朋友向我妹表示不滿, 我妹再向我質問為何未問人有否空閒, 就不停msn發問. 那時我才知坊主又再一次私下做事了. 事後我再三向妹妹的朋友道歉!

 

面係人地俾, 架係自己掉! 坊主做出這事, 還要我認她做朋友?? 我想, 我暫時未能


4 則留言:

  1. D人真係不知所謂呀........我係你呀妹都唔會採d咁個人呀........d人面皮厚先做得出!

    回覆刪除
  2. 原來你妹果位朋友係女仔黎架.我一直以為係男仔 唔知係唔係因為見你之前既回應寫住"不停打黎煩我" 所以唔想再煩我..就轉移目標呢

    回覆刪除
  3. 戰士 ~ 我真係無諗到d 人厚面皮成咁囉 ta ma ~ 我妹個朋友係 '男仔' 黎ka, 唔通我打錢嘢??   "轉移目標"?? 佢可以咩!

    回覆刪除
  4. 咪撚理呢d人啦, 天收佢.

    回覆刪除