2007年8月19日 星期日

城門水塘黃昏遊

19-08-2007 星期日

多星期下雨, 令到多次的游水大計被取消, 雖然這2天已停雨, 但姐姐和哥哥說停雨不久的水質不好, 所以今天也未能去游水. ~~~~. 幸好姐姐和哥哥不想我多天苦悶在家中, 所以黃昏時帶我去城門水塘'賞蝶圓'的草地行行跑跑,yeah~~~~~



雖然在這裡玩的時間只有個多小時, 但已經很滿足.................. 如果下一次可以約朋友們一齊來跑, 這更加好


9 則留言:

  1. b仔 & 妹妹: pipi好衰呀, 去城門都唔預埋我地~~~ 下次叫埋我地去玩啦~~~

    回覆刪除
  2. pipi真係好似女仔! 雙眼閃令令的!

    回覆刪除
  3. pipi~~~睇真d,pipi 好靚呀~~~下次去玩,預埋小蕉呀~~~

    回覆刪除
  4. 城門好方面, 如果Sat, 就隨時call我地吖! 多數都得! Sun就要預約一下! 因為妞ma有Sunday dateing with MAMA 呀!

    回覆刪除
  5. b仔ma ~ 好呀, 一齊玩開心d 呀如果今個星期6 or 日, 天氣好我會再去一轉, 你有無興一齊去呀 C ~ 好多個都話佢似女仔呀  仲有d 人話佢好細, 估佢一歲多d, 但我一話佢4歲多, d 人會好驚訝囉 小蕉ma ~ 唔單只pipi 靚仔, 你地d 仔仔女女都好靚ka                  而我幫pipi梳心口毛時, 成日都同佢講梳靚靚, 佢會好鬼開心咁俾你梳o架  

    回覆刪除
  6. niu ma / niu ba ~ 好呀! 等我問下bfd 佢今個星期點先 而我地上次after 4:00 起程, 因為驚曬和熱, 你地怕唔怕晏呀?

    回覆刪除
  7. 哎吔pipi姐姐, 本週六唔得呀! 晚上有飯局  你地玩得開心D吖!  而且我下週要外出公幹こ星期, 再约要9日中啦! 再約吖!

    回覆刪除
  8. 芬達細個似pipi細個..但大左就唔係咁似..但對眼仍然有d 似喎 城門我都好耐無去過..自從有次.一去到就落狗c..仲要無地方避雨.. 宜家個天氣咁反常..都唔太敢去了..哈哈

    回覆刪除
  9. ta ma , 我都認同...佢地對眼仲係好似

    回覆刪除