2007年8月24日 星期五

哥基遊樂場

25-8-2007 星期六

多天没有寫網誌, 因為要幫忙開一個新的討論區, 給一班被迫無法在哥x坊自由發言, 同時没有一個比較喜歡遊覽的哥基網站可談天說地.

 

哥基遊樂場 http://corgi.freeforum.hk

對我這個電腦白痴來說, 做討論區的setting真是困難 8月22日晚, 用了2個多小時, 只是開設到4個論壇(當中當然有 '說貓說狗說寵物' 和 '吹水吧'), 但對我來說已經很叻女. 在8月23日上午, 牛奶媽見到她開的討論區, 有'吹水吧'很是高興, 急不及待把網址傳給各好友. 中午時我再加多幾個論壇, 其中一個是她們希望快些有的 '自我介紹'. 後來因我能力有限, 所以很多setting未能做到, 幸好多得 '北京一家親' 其中一個網主相助, 所以很快已令網站很美了.

想不到只是1天, 已有20人登記做會員; 第2天已有40人了, 全部都是由cs轉入來??這是否代表已有很多人對cs不滿, 但因為無地容身才忍辱偷生在那裡呢?

初初辛辛苦苦setup cs, 都只想大家一班愛狗之人可以一起談天說地, 人狗一起出來玩玩, 想不到有人覺得自己紅了, 所以人性/人格/對朋友態度也變了. 唉~~~~

希望新一班朋友可用'哥x坊'的錯誤, 作為一個教育教材/錯的例子吧! 祝大家永遠都能快快樂樂


7 則留言:

  1. 註册左la 恭起恭起

    回覆刪除
  2. 多謝你哋就真,俾一個咁好嘅地方我哋談說地

    回覆刪除
  3. 銀姐唔該晒你做得咁辛苦.我個日心急transfer出去, 都怕會太趕架.....sorry, 太心急啦. 今日小寶pa已經開始搞個版啦, 希望會搞好d...

    回覆刪除
  4. 你原來真係申請左呢個forum呀..勁喎.

    回覆刪除
  5. 牛奶ma ~ 唔好咁講啦, 我都想快d 開始用先自己郁手  你地用時我都唔知幾開心 芬達ma~ 唔係我申請ka, 係牛奶ma 申請, 我只係幫下手咋! 但setting 時好多嘢都好r頭, 幾想打電話問你呀! 但又唔想煩住你....( 唔想好似la ma 咁, 明知你已退出管理, 都不停打電話問你野/煩你, 又唔問坊入面個it 人  ). 知你當日自己郁手, set 回自己做普通會, 我覺得幾攪笑 早知叫你幫我delete 埋個a/c...無眼屎乾淨盲

    回覆刪除
  6. 銀..呵呵..實情係我退出時..有同la ma講..雖然我唔係版主了..但如果有咩it野..某人唔得閒既話都可以打黎問我.. 就因為咁..前排我又做左件"壞事" 如果del埋你a/c....有部份狗資訊會無埋既喎

    回覆刪除
  7. ta ma, 你e 個"不問世事的村姑" 夾係中間我明白ka , 你放心啦

    回覆刪除