2007年8月30日 星期四

Chocolate Concorde

30-8-2007  星期四


我男朋友"ck", 自小得到父母細心照顧, 從不需要打理家中事務. 但到了幾年前, 他獨自搬出來一個人住後, 便需要開始做家務和自己照顧自己了.他不但學習燒飯煮菜外, 最近還開始學做甜品.


他一個好同事(女同事)因想親手做一個蛋糕給她男朋友做生日禮物, 所以報讀了一個做蛋糕的興趣班, 而ck也有興趣所以一起報名.


昨晚他們下班後吃些東西後便上堂了. 他們這次學的是Grand Hyatt Hotel獨有的法國朱古力蛋糕 "Chocolate Concorde".


導師預先預備好適當份量材料給每一位學生, 同時某些步驟會預先做好, 現描述一下ck說的步驟...


朱古力蛋白糖材料: (即餅面的朱古力脆條)
蛋白30g(約一隻蛋), 糖 60g, 鹽 1g, 糖粉 24g, 可可粉 10g


做法:
1. 將蛋白打起, 加糖和鹽打成cream 狀
2. 將糖粉, 可可粉混合, 加入1 內, 用膠刮攪混
3. 把混合物放入唧袋
4. 在焗盤上放上牛油紙, 在牛油紙上把蛋白糖唧成條狀


5. 用上火100度下火50度焗一小時
6. 放涼後把蛋白糖切成小段(約1.5-2cm長)


朱古力蛋糕材料
蛋 2隻, 糖30g, 低筋麵粉 44g, 蛋糕乳化劑SP 8g, 可可粉 8g, 菜油 12g(煮食用的就可以了), 水 10g

做法:
1. 蛋, 糖, 蛋糕乳化劑, 水用打蛋器低速打散(約20秒)

2. 再用高速打發至淡黃色cream 狀(約3mins)
3. 加入已'西'好麵粉, 用低速打至滑身
4. 可可粉用菜油開溶, 加入混合物內, 用膠刮攪混, 倒入蛋糕模中 (入焗爐前把蛋糕模'dun'兩下)


5. 用面火180度, 低火160度焗15-20分鐘
6. 蛋糕出爐後'dum'一下連模一同反轉, 稍涼後才放入雪櫃內備用


 朱古力忌廉材料
朱古力(53%以上) 60g, 淡忌廉 120g, rum 酒適量(可加可不加, 或轉任何酒都可以)

做法:
1. 朱古力碎隔水坐溶
2. 忌廉用電動打蛋器低速打起成cream 狀
3. 加入rum酒和朱古力, 先用手打打蛋器攪混至9成, 再用膠刮拌勻, 備用
p.s 因為朱古力坐溶後比較熱, 故把打起的淡忌廉倒入朱古力內較好


餅面裝飾
做法:
1. 朱古力蛋糕放涼後切成二片或三片
2. 朱古力蛋糕每層夾朱古力忌廉, 蛋糕邊和面均塗上朱古力忌廉



3. 將蛋白糖沾滿全個蛋糕, 灑上可可粉
4. 最後加上士多啤梨作裝飾


 


導師之作~~



ck之作~~


試食後的平價~
他和她同樣覺得十分甜, 可能導師所預的糖份比較多,  如果下一次自己再做, 一定會修改下糖的份量.


 


如果各位想問我好吃嗎?...我只可以答~~~~~sorry! 我還未嘗試到, 未能回答各位


12 則留言:

  1. 有時候,男仔整野食仲叻過d女仔!

    回覆刪除
  2. 好似好好味呀~ 幾時整黎食呀~ 我第一個報名做白老鼠呀~

    回覆刪除
  3. 好得咁喎

    回覆刪除
  4. 我只會整俾我認為值得整俾佢o既人食.

    回覆刪除
  5. c ~ 我都覺得e + 好多男士整野食都好叻, 但佢地話o個日上堂得佢一個男士, 咁其他d 男士係邊到學呢 強盜 ~ 一般黎講ck 係會搵親人黎做白老鼠多  佢下一次想做'雪糕糯米滋', 如果你想做白老鼠, 我去時call 你呀   高花ma ~ 得唔得真係唔知, 希望唔會食到我肚痛啦 pi pi 哥 ~ 但你d 細佬唔俾面你呢

    回覆刪除
  6. 好似好正咁喎,下次上ck屋企叫他整個來吃下先  

    回覆刪除
  7. 咁我等你CALL我做白老鼠呀~

    回覆刪除
  8. pipi哥哥, 我值唔值呀.....我又要食呀, 我要變大肥豬呀....

    回覆刪除
  9. 我身邊大部份會煮嘅都係男仔,但係........好彩我讀書科practical cookery都仲保住全係第一  可惜,我老公係煮嘢白痴,好羨慕你呢silvia

    回覆刪除
  10. 朱古力蛋糕呀~~~賣非佛啦!  個賣相都唔錯bor, 我都願做白老鼠架! 記住預埋我個份呀

    回覆刪除
  11. 戰士 & 朗ma ~ 你地2個大肚婆差不多生得, 等你地生完 和 坐月後, 才叫ck煮俾你地食啦, 因為驚食完有乜唔舒服, 我擔當唔起呀 牛奶ma ~ 咁你辛辛苦苦減去幾磅咪又會打回原型, 你諗諗好喎 莉莉 ~ ck有排都未追到你個level, 但我諗如果你同佢一齊'煮飯仔', 佢一定好開心, 因為學到好多野

    回覆刪除
  12. 昨天 (星期六), 我已嘗到Chocolate Concorde了 一開盒子, 己嗅到酒味, 再嘗一口............. 嘩! 很濃的rum酒味, 比一般吃的濃些, 但對我這個喜歡吃酒心朱古力的人來說, 很不錯 . 雖然這件Chocolate Concorde已做了幾天没那麼新鮮, 但也不錯

    回覆刪除