2007年9月1日 星期六

芒果糯米滋

2-9-2007  星期日


自我'網誌'開幕後, ck覺我挺有心機不是'三分鐘熱度', 所以說今天製作 '芒果糯米滋' 給我放上網誌, 同時作為給我網誌的少少支持

........我心想, 支持是借口, 其實是他的表演欲'發作'


 


芒果糯米滋


材料預備:


糯米粉 150g,    澄麵 76g,    奶粉 19g,    砂糖 57g,    芒果汁 352g,    椰漿 200g,    芒果香油 2滴,    芒果    1-2個


椰絲小一包 (如不愛吃椰絲, 可預留一些面粉,放在微波爐內以中火叮1分鐘或用鑊中火炒1-2分鐘)



做法:


1. 先把材料預備好, 再混在大碗內拌勻(糯米粉 150g,    澄麵 76g,    奶粉 19g,    砂糖 57g,    芒果汁 352g,    椰漿 200g,    芒果香油 2滴)



2. 全部攪至完全無起粒 (可用網隔至無粉粒)


3. 把已拌好的粉漿放入一隻已掃上食油的碟內, 蒸30分鐘 (掃上食油作用是防止蒸好的粉榚'痴'碟)


4, 將芒果切粒待用 (芒果切得越細粒可以包得越多, 口感越好. 而ck建議買呂宋芒, 因味道比較香甜)


5. 糯米蒸完放涼些後, 便可以開始包上芒果了



6, 很多製造者會用透明膠手套包糯米滋, 但我們會選用薄薄保鮮袋. 把保鮮袋剪開掃上食油, 同時在匙子掃上食油. 用匙子取一少部份糯米團出來壓扁(小心燙手)


7, 將已準備好的芒果粒包在糯米粉內, 之後像包湯圓一樣包合


8, 然後黏上椰絲或熟面粉即成. (放入雪櫃雪凍食味道更好)


自覺黏上椰絲比黏上熟面粉外觀較好


 




後記 :


開始製作前桌子和廚房都是清潔整齊


但完成後廚房已變成這麼樣了, 而這也是我的善後工作


不知有份吃的你, 對這次的味道有何評價呢?


而早已向CK落下訂單的你, 對這次的'貨'同樣有何評價呢?


5 則留言:

  1. well...你好幸福啊.有個咁鐘意整嘢食的男友...mango i like it le...唔知有冇機會試食呢??

    回覆刪除
  2. 好野, 一陣有得食, lee d 男人唔好放過呀!!!!!  

    回覆刪除
  3. 男人識煮嘢食係好, 但會執手尾做清潔的女人仲好呀~ 你有冇同感呀?

    回覆刪除
  4. 爆甜ma ~ 如果食極唔肥都係幾好ga事, 但我唔係呢 試食!? 大把機會啦, 最好叫kimmy 整cake, ck 整糯米滋, 咁就'正'o勒 小肥排 ~ 食咗未呀? 今次ok嗎? "唔好放過" !? 你話呢 強盜 ~ 對佢地黎講, 當然會煮野食也會清潔的女人最好

    回覆刪除
  5. agree 爆甜媽, 你有咁的男友真幸福呀.

    回覆刪除