2007年9月27日 星期四

農曆八月十六日 ~ 追月

26-09-2007  星期三

農曆八月十六日又名'追月'.

silvia姐姐中午從ck哥哥家回來, 還帶了些ck哥哥煲的'皮蛋瘦肉蠔豉粥'給患病的媽媽吃.但媽媽胃口不好所以只吃了一碗, 餘下的留待下午再吃. 我的心想著 : 媽媽那些粥粥很香, 如果你不吃不如給我吧!

約5時, ck哥哥到來我很是高興, 因每次看見哥哥代表我有街街去雖然今天只是去ming姐姐家中和3位哥哥姐姐玩, 但我己滿足, 因為不會悶悶的在家中發呆.

路經這公園我很想進入, 但因這小公園是不可給狗狗進入, 所以我只能踏著梯級拍照

我的笑容不錯吧!

不知那天哥哥可以再帶我出外玩呢?


6 則留言:

  1. pipi有街去就好開心呢

    回覆刪除
  2. Silvia 姐姐, 朗朗想問下日光日白帶 Pipi 去追月, 到底是甚麽一回事呢? 月亮還未出來呀? 去追誰人的月 CK 哥哥的月嗎? or Ming 姐姐的八月十五呀?

    回覆刪除
  3. 有街去係最開心的!

    回覆刪除
  4. 高花ma & 戰士 ~ 我都覺得pipi有街去已經開心 朗ma ~ 我地出門口時已5時多, 都唔早ka la.              如果在ming 姐姐和ck哥哥的八月十五中選擇, 牠當然選擇ck 哥哥的, 因為比較大

    回覆刪除
  5. 祝伯母早日康復呀! 佢地係咁架,有得出去,唔理去邊度,都咁開心架,係屋企就得個悶樣or為食樣,呵呵

    回覆刪除