2007年9月15日 星期六

鴨腳扎 和 义燒

15-09-2007  星期六

 

下午, 下班後和ck在旺角砵蘭街, 尋找適合重修ck家中浴室的磚片. 由一時多行至六時多, 真的很疲倦

而在約四時多收到我妺來電...她說怕我太激動或動氣再引至發燒, 所以先請我冷靜後再聽她說. 但她那句說話令我更加擔心是發生了什麼事?

妹說: 爸和媽下午去了酒樓茗茶後帶了些點心回家. 在回家途中, 媽要在家附近的店舖買些物件, 所以吩咐我爸先回家好好放置點心, 不要令pipi有機會偷吃, 但爸回家後隨手把點心放在餐桌邊. 而pipi嗅到後, 在爸不留神的情況下,  向上一跳, 便拉下那袋點心偷吃. 當媽回到家時發現pipi偷吃中, 立即搶回餘下食物; 經查看後發現pipi吃了2件鴨腳扎和少許义燒. 所以pipi今晚開始要禁食到明天游水後.

我聽後立即板著臉, ck看見我的表情已心知不妙. 待我收線後得知事件, 他............

回家後, 媽向我表示已給pipi喝了2大碗清水, 希望會沖淡食物中的油份. 

可能鴨腳扎和义燒對pipi來說味道太濃和份量過多, 令牠有少許不適, 所以這晚pipi常在籠中休息和喝水

 

再過一回pipi嘔了些東西出來, 當中有少許芋頭, 一隻鴨腳指和一大塊腐皮.

 

希望牠休息一下, 明天可以照常出發啦!

但這個晚上我睡得不好, 因怕pipi在夜深會再次嘔吐. 幸好, pipi沒再嘔吐了. 多謝保佑!


7 則留言:

  1. Pipi, Bad boy 呀!! 學人偷野食   你有冇咁肚餓呀, 你搞到Silvia姐姐好似虐待你咁, 乜你平時食唔飽咩? 咪再為食啦, 食壞肚皮盞辛苦自己咋

    回覆刪除
  2. PiPi 你做セ學人一盅二件呀!

    回覆刪除
  3. 傻Pipi, 下次有灌湯餃先偷食啦~ 話晒係頂點兼冇骨落地嘛!    

    回覆刪除
  4. hoho 好難怪佢既..d 野食好香架嘛! but pipi個樣真係唔多舒服咁喎...希望佢嘔完無事啦  

    回覆刪除
  5. 獲利回吐了, pipi下次唔好偷食啦

    回覆刪除
  6. 哇, 幾天沒有上來, 卻看到這個news....好在沒事了, 要不我也嚇死了.

    回覆刪除
  7. 朗ma ~ 係啦! 搞到我成日都無俾野佢食咁, 真係失禮死人 niu ma ~ 個衰豬'一盅二件'都唔預我, 你話佢幾衰 餅ma ~ 人地'食人唔吐骨', pipi就'食鴨腳扎唔吐骨' ta ma ~ 個衰豬自己攞黎, 唔底可憐 高花ma ~ pipi已經唔係第一次'獲利回吐', 但佢都係咁曳成日偷食  牛奶ma ~ 好彩o個晚見佢無再點嘔, 同時16/7 見佢仲幾精神, 如果唔係'白腊游' 都唔知點算

    回覆刪除