2007年9月18日 星期二

好句

18-09-2007 星期二

今天在狗友和同事msn中見到有2個好句~

同事:

講你又唔聽,聽你又唔明,明你又唔做,做你又做錯,錯你又唔認,認你又唔改,改你又唔服,唔服你又唔講.

狗友 :

大又好細也好.來到你家就是寶,生又好病也好,狗狗並不是野草.人又好狗也好.能在一起就是好,福又好禍也好,未來只因現在做,分又好聚也好,珍惜寵愛待其老.

而早前, 我自己也有好句'出品':

小孩子...................... 養不教,父之過。 教不嚴,師之惰。

狗狗......................... 養不教,主人之過。 教不嚴,主人之惰。


4 則留言:

  1. ◤      ◥◣  ◢◤      █ ▎  ◢█◣  ◥◣◢◤   ◢█  █ ◣ ◢◤ ◥◣       ◢◣◥◣◢◤ ◥█◤ ◢◤         ◥◣     █ ●       ● █     █ 〃   ▄   〃 █     ◥◣   ╚╩╝   ◢◤      ◥█▅▃▃ ▃▃▅█◤        ◢◤   ◥◣         █中秋節快樂█        ◢◤▕   ▎◥◣      ▕▃◣◢▅▅▅◣◢▃|

    回覆刪除
  2. 狗友呢句我都有聽過,唔知係邊個諗既呢,好有意思。 養不教,好似係父同母之過 呵呵   中秋節快樂呀

    回覆刪除
  3. silvia,中秋節快樂

    回覆刪除
  4. 給各位 ~ 中秋節快樂 c & 莉 ~ 你們真有心, 我就懶到死 ta ma ~ 第二句邊個作就唔知, 我只係睇你msn先得知這'好句'                 而你講得岩"養不教父母之過", 只係傳統帶落黎係咁講, 無法  

    回覆刪除