2007年9月17日 星期一

白腊灣2天1夜遊(上集)

16-09-2007   星期日


 


幸好昨天偷吃鴨腳扎和义燒所引起的不適和嘔肚今天好了很多, 所以姐姐依照原定計劃, 帶我往白腊灣暢泳去. 我先在家的大廈門前等候青梅竹馬的玩伴mac仔, 和新相識1歲多雪橇仔beebee, 之後一同乘van仔前往深水埗轉乘CP預早安排的旅遊車. 但第一次和beebee接觸已令我不滿, 因為牠一見我, 已用前腿拍我了; 我當然不會客氣, 露出我的牙齒和吠牠

, 但姐姐立即拖我走向其他地方, 使我們不再有眼神接觸而引起打架.


旅遊車分別在旺角、深水埗及新蒲崗接齊'哥基遊樂場'的一班狗狗和主人後, 便直往北潭涌去. 到逹北潭涌後再轉乘計程車前住白腊灣村口(車費約$50, 狗狗費用另計). 然後步行一段約15分鐘小山路, 便到逹我們目的地'白腊灣沙灘'.


早一星期前, 哥哥和姐姐申請一天假期, 陪同我在白腊住宿一晚. 這都是為了可和我玩個夠

. 所以到達白腊村後, silvia姐姐先在租屋的地方放下不需在沙灘用的物品, 之後再往沙灘去.


CP會員先到逹沙灘開始預備下水的裝束和物品, 而我們隨後到逹加入.


到逹沙灘後, ck哥哥拿出他已預備好的吹氣浮床, 接載坐我、mac仔和beebee出海 , 但每當到我最享受時刻, ck哥哥和silvia姐姐總會說我們應下水游一會兒了. 真給他們氣死

. 偏心的哥哥和姐姐會抱mac仔下水, 而我…哥哥會反轉浮床, 令我向水裡跳, 他說這樣的我才有氣勢.




pi pi : beebee你唔好亂黎呀! 你係第一次游水, 所以游水經驗我多過你, 有乜事我唔理你ka


ck 哥哥 : pi pi, 跳呀~~


我們各人同樣玩得不亦樂乎



但今天有一件不幸事~~ 姐姐拿出已加防水套的相機四處拍照(防水相機套是ck哥哥在7月的寵物展, 用了二百多元買的. 為了和我在沙灘暢泳影相時, 不怕相機入水或沙粒而買

http://www.green-walker.com/green/products/wp_700.jpg ). 但姐姐把防水套前後倒轉了, 引至今天在沙灘的照片都是朦朧的.


約下午四時, 狗狗們和主人陸續開始沖身. 沖身後牠們返回北潭涌轉車回家了. 而我們返回住宿地方去. 我、mac仔和beebee沖刷完後, 在暖暖的陽光和微微的風中休息, 真舒服

; 而恒哥哥(beebee主人), ck哥哥, silvia姐姐和Jenny姐姐(mac主人)一個接一個沖涼後坐在屋外玩啤牌.


約晚上七時多, 哥哥姐姐們開始BBQ, 而我和mac仔坐在椅子休息, 我不自覺地睡著了.


十時多, BBQ完畢後便回房, 可能哥哥姐姐們游泳後沒有休息, 所以他們十一時許便開始睡了. beebee可能還年青, 精力特別好, 所以牠不願入睡, 不停的轉動身體, 而牠的舉動令我很注意(哥哥姐姐們說我是監視beebee似的

).


零晨2時多我睡不著了, 所以走向ck哥哥身邊, 用手手拍他, 還用我濕濕的鼻子撞向他... 等動作令他起床陪我玩一下, 到了最後當然被哥哥打和罵

. 哥哥不希望我再弄醒他, 所以緊緊的抱著我一同睡, 那我只好乖乖的睡到明早再玩吧!


 


待續......


5 則留言:

  1. 唔怪得之..有幾張相咁蒙啦..hoho 你地又去camp咁開 心呀..我都好想去下camp呀.. 最好係露營 haha 我見husky同細狗玩都鐘意用手打..我屋企附近兩隻hustky 一見面都會用手按芬達個頭.. 佢會驚到後退囉 hoho

    回覆刪除
  2. 我俾佢激死就真 , 買個相機袋係因為經常都會同pipi游水, 而佢又咁論盡, 費事到時整壞咗部相機又要我送過. 至於個相機袋, 買o既時候人地講明要先搵盆水試下先, 點知佢又唔記得, 好彩部相機冇事, 如果唔係就係pipi基金攞錢買個部啦.

    回覆刪除
  3. 你地真係叻啦.玩兩日一夜.好開心咁wor....

    回覆刪除
  4. 芬達ma ~ 露營無得沖涼我驚我頂唔順喎 而如果ta pa 唔介意間屋乜設施都無, 都可以一齊去玩下 ck ~ 我一早都叫你攞個套去試咗先ka la . 而相機...... 你唔係話買過部700萬像相機俾我同pipi用咩 牛奶ma ~ 你地下次都可以試下ka, 真係唔錯ka

    回覆刪除
  5. 我想問果度d屋可以租比狗狗同你一齊宿營咩???? 唔知有冇果度既電話呢????
    [版主回覆05/05/2008 22:03:00]我去你個blog俾私人留言你, 你記住check 喎, 如果有機會一齊同狗狗去玩

    回覆刪除