2007年9月11日 星期二

斯文

11-9-2007  星期二

 

近來發現, 媽媽餵飼pipi吃一些已切粒的蔬菜和生果時有一個新習慣, pipi這小小動作/行為又再次得到媽媽芳心了

 

小片西瓜

當媽媽預備餵飼pipi時, 會對牠說 : 坐定定, 斯文d食, 唔好急呀!

如pipi飛禽大咬, 媽媽會說 : 咁急做乜呀!? 斯文d, 如果唔係唔俾你食o架!

但如pipi慢慢咬出食物, 媽媽會說 : 好乖喎! 係啦, 斯文d食, 唔好急.



這是她和牠交心的方法??


9 則留言:

  1. pipi食得好斯文呀!我成日覺得pipi係好女仔feel架,原來連食嘢都咁女仔

    回覆刪除
  2. 好多個都話pipi似女仔ka 但佢曳時就唔似女仔ka la

    回覆刪除
  3. 因為pipi知道唔扮斯文..hehe就無嘢食!! 我阿筒至為食.一比snack佢.起勢比handhand..鬼死咁肉緊!!正餐就.....超級"俘顯".係咁e做

    回覆刪除
  4. Pipi好可愛! 你睇佢乖到不得了...

    回覆刪除
  5. PIPI 個樣好乖乖呀..真係成個女仔咁

    回覆刪除
  6. 爆ma ~ 你講得岩呀! 唔扮斯文無嘢食 餅ma ~ 你唔好俾pipi呃咗呀 ta ma ~ 岩呀, 係得個樣乖咋  你又話佢似女仔呀! 咁我諗我話佢"變性狗"一定好多人信

    回覆刪除
  7. 唱:西瓜又甜又好吃~~ 有那麼醒神的西瓜做飯後果, PiPi 當然要乖乖啦! pic 2. 你睇PiPi個樣幾咁專注!! 冇錯, 專注食物係我既強項

    回覆刪除
  8. 小肥亞,你留意下,基本上你用"搓"or牙簽比野他們吃,他們會吃得好斯文的,可能怕牙簽同"搓"會整到他們的牙仔呀! 因為我呀仔都係咁

    回覆刪除
  9. 朗ma ~ 無錯, 專注食物和食野係pipi強項 戰士 ~ 我地又無試過义喎, 等下次試下先  . 仲有呀! '泳一'出世未呀? 佢幾時先出黎ka  我等住見佢呀

    回覆刪除