2007年9月4日 星期二

J小姐入院待產了


4-9-2007 星期二

 

今早8時多收到J小姐電話, 問狗狗正常體溫應是多少, 因為今早她的狗狗没有胃口吃糧, 而體溫是40.1, 同時便便有少許血, 在我印象中狗狗正常體溫大約39, 但我要求她們上網查清楚; 對這隻有《紅斑狼瘡症》和腸胃容易敏感的狗狗來說, 早點見獸醫會好些.

而同 時J 小姐說, 今早發覺自己好像有穿羊水跡象, 所以會入院檢查一下是否真的穿了羊水和bb女是否快要出生.
幸好R 先生已開始放假陪伴J小姐, 所以我也安心. 我對J小姐說: 如果有需要幫忙, 請打電話給我.

午飯後, 致電給R先生……J小姐入院待產了, bb女應會在這24小時之內出生.................我好緊張呀, 不知R先生 和J 小姐心情如何呢?


而狗狗…… J小姐的媽媽已帶狗狗見獸醫了, 幸好只是一般腸胃敏感, 但需要打針, 吃抗生素和獸醫處方鑵頭濕糧.............
小狗狗你乖乖, 快點康復, 如未能康復媽媽帶妹妹回家時, 你不能見她啊!

 

晚上放學後(9:45pm)再致電R先生問bb女出世了嗎?? R先生說還未, 如明天中午bb還未出世, 醫生幫J小姐進行會催生. ................我好心急緊張呀!





這時記起......這網誌公開的當天 http://hk.myblog.yahoo.com/corgisquare , 坊中其中一位版主MSN的'個人信息'上出了這句
"為後人積點福" !!

J小姐激動的在MSN向我表示of course, 我就係為了後人而寫這個blog, 乜X記你get唔到咩!!(笑爆). 咁又係..大家都唔同channel, 係好難溝通架la. X記, 我當然會明白你感受la...擦鞋/扮忠心, 被人一下子反攻, 係慘d. 係誰迫害誰, 心照啦, 你良心過意得去咩!! 哈哈哈...有種打比我呀!!

我今日的心情異常激動, 昨晚為著今天的事而睡不好, 但這一切是值得的. 怕激動到作動就麻煩了 >.<" ~~~我預到會被佢地詛罵, 但不緊要, 相對佢地也會受千夫所指, 聲譽掃地, 正所謂"人在做, 天在看!!" 如今時神已到, 受刑吧!

J小姐所說的我很應同誰迫害誰? 誰作出一些事情來欺騙會員呢? 良心過意得去嗎? 預了會被她們詛罵

 

所以J小姐, 你要加油, 生個肥肥白白, 一生幸福的BB不要給那班壞人嚇倒


59 則留言:

  1. 朗媽一定會生個肥白個肥b出來, 可能而家生左啦.kaka

    回覆刪除
  2. 希望她快d順利生產啦...,因為我都好驚呀!

    回覆刪除
  3. 很久沒有見到朗朗跟朗媽了, 朗媽係靚女, 生出黎既BB都一定係靚女0者!  

    回覆刪除
  4. 你有種就等我地電話!!! 你以為自己咁樣扮受害者好叻咩? 又唔見你打比我地傾清楚? 剩係0係個 blog 度亂 up!

    回覆刪除
  5. 收聲啦, 八婆, 有本事告我, 向yahoo投訴呀呀笨

    回覆刪除
  6. 打比你又唔出聲 問你想點又唔答, 你想點呀? 呆等你 5 分鐘都諗唔到憎我地咩野呀? 唔好話唔夠人講就寫 blog.  blog 係公開地方, 係人都可以睇 唔好以為自己寫咩唔使負責任!  

    回覆刪除
  7. 仲話自己有文化, "你有種"呢d咁o既說話都講得出, 扮黑社會呀, 信唔信我告你地恐嚇呀

    回覆刪除
  8. 我同你地班八婆講再搞我條女我就同你地玩野

    回覆刪除
  9. 好似 "你有種" 係你"條女"個好朋友講先架窩 咁都可以寫0係個 blog 度, 原來無文化者非我也!

    回覆刪除
  10. "我同你地班八婆講再搞我條女我就同你地玩野" <--- 你講緊邊個呀?

    回覆刪除
  11. 我無話我地有文化, 不過係你地要扮清高

    回覆刪除
  12. 關係咩事呀, 你自已對號入坐之馬

    回覆刪除
  13. 邊個扮清高呀? 原來呢度發言要粗鄙 d 先睇得明! 我真係唔明喇, 打個電話都叫 "搞", 咁你所謂的 "同你地玩野" 係咩呢?

    回覆刪除
  14. 做咩呀? 嬲呀? 咁嬲, 寫 blog 鬧臭我啦!

    回覆刪除
  15. 不嬲都寫緊, 你唔知之馬, 哈哈

    回覆刪除
  16. 呢個 blog 係你 "條女" 的, 唔係你的, 你有咩自己同我講 你 "條女" 話對我地無不滿, 無野講窩 不如你問下你"條女" 講咩先來發癲啦!

    回覆刪除
  17. 其實個bldg只係想講J小姐生bb o既事, 如果你地想咪生番個o羅, sorry, 唔記得你地無可能tim. shit

    回覆刪除
  18. 你都知這個blog係人地女朋友啦~ 講咩都唔會關你事啦~ 係喎! 咁你又係人地邊個呀? 朋友呀? 人地當唔當你係先得呀~ 不如你問下人地當你係咩先好寫人地個blog啦~

    回覆刪除
  19. 講生 bb 可以講到 msn 的言論仲要激動到講咩 "時晨到" 我真係未見過! 唔係點會打比你 "條女" 睇下我地做錯 d 乜要變做 "不得好死的壞人" 囉 我想唔想生 bb 同有無得生係我的事.... 我係 lesbian, so what? 若果你睇唔過眼我做 lesbian 做得咁幸福同快樂可以繼續話我架~~~~~~ 基婆 <--- 你 "條女" 的朋友比我的花名! I love it!

    回覆刪除
  20. 你地當我係咩唔緊要, 不過人地呢就去我介紹的地方買骨啦 仲大大隻字0係個blog 度話我介紹 咁唔知人地當我係咩呢??????? 我都唔係好想見到自己個名0係呢 d blog 出現!  

    回覆刪除
  21. sorry呀, 通常我會幫人地加番個姓, "死"基婆

    回覆刪除
  22. oh! 人身攻擊對我來講係無意義的 有咩出來同 "死基婆" 講啦, 無膽呀? 定係又係講唔出? 真係一擔擔......

    回覆刪除
  23. 我唔係文化人. 臭hi, 收皮喇, 人地係自已個blog寫乜關9你hi事咩, 自己身有屎呀, 唔係就米撚對号入座. 唔撚鐘意就米撚黎睇. 薯媽 呢個名係全HK不知幾撚多人叫, 實係講你架, 未撚見過有d咁撚臭hi既死機婆, 禁撚得閑就去磨豆腐喇.

    回覆刪除
  24. 人地寫得 blog 預左人睇, 唔係寫 blog 做咩呀? 就係想你地班低能仔可憐佢呀! 我講的說話句句我都負責, 唔似得 d 人講完話受人影響咁低能兼白癡! 你地咪信呢 d 小人講說話囉, 好心先勸你地 1 句: 小心呢 2 個恐怖女人, 呢 d  人有咩唔鐘意就會將你地 d 對話呀, msn 呀錄起, 有咩唔鐘意就拎出來數人, 扮可憐! 咁有品, 就唔好一而再再而三0係公開地方數臭人啦! 邊個毒辣, 蛇蠍心腸, 處心積慮去數落人地的, 大家遲下咪知囉!!! 他朝君體也相同呀, 文化人!!!! 我公開回應得預左比人插! 你地咁鐘意鬧人咩 hi 物 hi 果 d, 歡迎呀!

    回覆刪除
  25. 嘩, blog主既朋友咁既, 我地好驚啦 又寫得幾流利喎 只係想同你'條女'平心靜氣傾下有咩問題, 點知原來關咁多人事. " 為後人積點福 " 係我寫既, 但諗唔到有人'對號入座', 點解唔問下我係咪講佢呢??你地睇完覺得係就係架啦?不過係既,呢d係你地既作風."不要問, 祗要諗"

    回覆刪除
  26. 吊, 我講野夠會負責任, 駛撚你講. 臭hi, 你米一撚樣係度扮撚晒可憐, 身冇屎駛撚係度嘈, 人地寫乜關9你臭hi事. 你米一咁撚毒, 你夠話人地係蛇蠍心腸, 你唔撚毒就唔會咁講人, 磨豆腐磨到你傻hi左呀.

    回覆刪除
  27. 妹記你收9皮喇, 咁人地寫乜你地米一燃樣對号入座, 你地仲撚衰, 走入人地blog到嘈, 冇撚做過, 駛撚係度嘈喧巴閉咩, 唔通你又係磨豆腐磨到爛hi, d菌上左腦, 搞到傻hi左.

    回覆刪除
  28. 你要開 blog 數落人地, 開過個 forum, 我地可曾回應一句/背後搞事? 所有事都係你地自己諗出來! 無錯, 我係曾經0係版主區話過 d 會員, 我會為自己的說話負責任! I don't regret for what i've said and i mean every single word of it!!!!!!!! 我從來沒有扮清高, 我有權話他們, 他們也有權話我! 但我怎賤也沒有公開罵過人 1 句, 不像那些以為自己說 2 句粗話, 道理就在自己那邊的白癡!! J, 我同你如果唔講 CS,  1 向係朋友. 而且, 我向來都以事論事, 自問沒有對你不公. 我對我所有朋友亦然. 就算有什麼做錯, 我會自行決定原諒不原諒他, 不原諒, 就以後不聯絡不見面算了. 為什麼你要處心積累去做那麼多事呢? 我們真的令你如此忿恨? 那當時我們都是朋友, 你為何不將你的不滿告訴我們? 當時你和我還有聯絡的, 可和你針對的那個人, 你根本由始至終沒告訴過她你為甚麼覺得她變了. 你和她不直接對話, 反而把她一路以來做得不對的事放在心上, 再用盡心計去開 double login, 找另一位版主 copy 我們內部的 message, 再 upload 上網.... 能夠恨 1 個人到這地步, 你不覺得辛苦了自己嗎? 有必要嗎? 我今天打給 S, 也是想問清楚, 究竟你們還想怎樣? 你們想得到什麼? 她什麼也說不上來...卻在 blog 內時常提起那位另你們生氣到極點的人.....? 有什麼放不下? 人已被你們數落夠了, 要知道的人也知道了, 也再開 forum 了...你們不是達到了目的了嗎? 為什麼心裡還是有根刺? 也要標籤她為 "壞人" ? 我當初也不相信你是這麼小心眼的人, 只覺得你有時太堅持己見, 有點固執罷了. 我也多次在我們的對話中, 勸你別管他, 你也真的 resign 了. 但原來 resign 時你是這麼生氣的, 我真的不知道. 既然 resign 了, 個網也不是你的, 為什麼 resign 後還要背後刺探, 用 s 把口加插意見呢? 自從看見那個 blog, 我真的非常失望. 從那個 blog 可看出你對那個人憎恨的地步, 是因為她真的錯了嗎? 你和我都不是神, 也不是法官, 我們沒資格去批判人. 覺得不公平,不開心, 選擇不去看不去管便是了, 你卻用了不道德的手段去傷害人. 就算現在所有人都覺得你是對的, 又如何? 那代表了公開數落別人和揭人私隱是對的嗎? 我知道你以前不是這樣的人, 現在我不知道是不是了.... 現在最大得益者是誰? 就是那班愛生事, 以為自己被迫害的人在看我們怎麼內鬨, 當連續劇 1 樣追!! 我知道我在這留言, 你一定會收得到. J, 最後 1 句, 不要再被仇恨沖昏你的頭腦, 報復是百害而無一利的. S, 你真的很死蠢, 沒自己主見, 難怪被別人利用做傀儡.  

    回覆刪除
  29. 叫 eizo 的朋友... 話你聽, 磨豆腐 d 菌點毒都唔會上到腦的.... 你歧視同性戀者的言論只會令人更加討厭你和顯得你無知和白癡 oh, 不打緊, 你有那麼多 fans, 你那會希罕?! 你估人地真係想同你做朋友? 當你係笑話 ja!    

    回覆刪除
  30. 都無人理你啦, 唔好你度吠啦癲狗

    回覆刪除
  31. 小心呢 2 個恐怖女人, 呢 d  人有咩唔鐘意就會將你地 d 對話呀, msn 呀錄起, 有咩唔鐘意就拎出來數人, 扮可憐! 咁有品, 就唔好一而再再而三0係公開地方數臭人啦! 邊個毒辣, 蛇蠍心腸, 處心積慮去數落人地的, 大家遲下咪知囉!!!  S, 你真的很死蠢, 沒自己主見, 難怪被別人利用做傀儡.<<<<<<  你呢d唔燃算閙人? 仲唔撚係自打咀巴? 你仲唔撚係賤? 我冇撚話過我講粗口就係有道理, 係助語詞, 你分清, 傻hi. 你覺人地係衰就係衰架啦, 你米好撚惡? 咁我地寫乜夠係我地覺得喇, 又唔撚既? 你自己諗既就o岩燃晒, 人地諗既就係蠢, 係錯, 呢d係乜撚野道理, 既然大家唔撚o岩傾, 你就米撚成日煩9住人, 去d同你磨到豆腐既人傾law, 臭hi. 仲有, blog主增那個人關9人hi事呀, 你又不是那個人, 你咁hi多事把撚呀, 你做乜代那個人說話呀? 仲話自己唔係神? 米撚係度扮正儀扮聖人喇.      

    回覆刪除
  32. on9, 磨豆腐冇愛之既? 愛之唔上腦既. 係呀, 你最撚好人, 你最撚多朋友, 你米撚傻啦! sorry, 我唔係憎同性戀者, 我係吊9你一個姐.

    回覆刪除
  33. 你鐘意小邊個咪小邊個囉 我有我自由去人地個 blog 寫野, 唔想比人搞咩, 就唔好寫 blog 暱埋0係屋企喊啦!!! 你都有權0係度話我架, 繼續小啦, 賤男!!!  

    回覆刪除
  34. 唔好意思喎, s小姐由頭到尾都無喊過, 佢都遇o左你地咁賤, 點會喊呢, 唔似得d人扮晒受委屈扮喊博同情o羅, 傻婆

    回覆刪除
  35. Eizo 你好得架呢! 上左腦    

    回覆刪除
  36. 我係賤男呀! 吹呀, 你唔亂吠點會比人吊呀, hi婆. 人地寫blog係分享感受, 唔係比你亂9咁吠, 唔like就米撚睇, 你吊人, 人地實吊翻架, 就算人地cry, 都好撚過你扮好人, 扮聖人, 扮到你o岩撚晒, 又成9日煩人,  走去磨你個豆腐啦.

    回覆刪除
  37. 等我又對號入座先.基婆係我改, 我愛死呢個名.我唔歧視同性戀, 都係戀姐.但我歧視你!!!哈哈. 仲有, 得益係個班鐘意搞事, 又以為自己被人逼害的人.我就係你講的得益者.我係對號入座.但我不是鐘意搞事,我係真係俾你地班野逼害.不理j和s同你地咩事, 我就係知你地對我地做過d乜. 一單還一單, 你地鐘意幫人改花名, 我都係以其人之道還治其人之身.你地逼害人, 我地不會逼害你地班人.因為我地冇你地咁賤做得出, 我地係自己保護自己. 再有, 就係因為你地冇上我地個forum搞事, 你地試下搞呀, 我唔會好似你地咁鬼鬼崇崇做咁多野又block ip又諗理由, 我會開post話俾全世界聽我地要將搞事者踢出去.你地係不受歡迎上來我地個forum.你un唔un?  再來,你地白痴上人地個blog講野, 你地有病去睇醫生, 唔好係度hurt人.j個b有乜事你地係罪人!!! 我係入你地數, 吹咩. 講多幾句,你地個朋友咁賤, 你地都仲同佢做朋友或做佢傀儡, 冇他, 因為你地係同一類人, 一樣咁賤.可以收得皮.睇過個blog的都知你地衰, 幾多人睇清你地真面目你又知唔知??? 可怜!!!!

    回覆刪除
  38. S: 你以後不要再俾呢班野搞到你唔開心, 佢地有病架, 你冇謂搞到自己傷身傷心.以後不要提起佢地.由佢地過佢地的生活, 人地happy我地咪由佢囉. 最緊要而家我地happy.

    回覆刪除
  39. 唔得,我又來...真係畀佢地笑死我 點止基婆啊,還有泰妹呀....甘點呀??你地好like幫人改花名丫,女鬼你地都諗得出,哈,我真係服左你地呀....仲係7月呀,你地小心d呀....做甘多虧心事。若要人不知,不要太低B

    回覆刪除
  40. 仲有呀,拜託唔好再有文化,無文化;中文程度低,英文程序低甘啦...要講係你地自己個forum度講飽啦....你地唔悶,我地都睇到悶啦...我知你地D中/英文程度都低,係泰文程度高囉.....得未呀???

    回覆刪除
  41. 淨係o係個blog度亂up? 咩叫亂up? 冇證冇據就話亂up o者, 好話唔好聽果句, 依家全部野都cap晒出黎, 大家都有眼去睇, 咁都叫亂up?? 你都敢講自己有話過d會員啦, 做得出d咁既事就預左俾人講架啦 人地公開表示不滿就話人地賤, 你好似冇諗過你自己咁樣講人地都係賤既行為啦 表面扮到幾nice幾好咁, 內裡咁樣話人, 唔通咁樣唔係賤? 唔鍾意咪開聲講囉, o係暗地裡係咁話人呢d係小人既行為! 咩叫不道德既行為去傷害人? 人地又冇拎刀劈你, 只係o係個blog度講自己有幾不滿, 公開數落你地既罪狀o者, 咁樣都叫不道德? 咁點先叫好有道德呀? 好似你地咁o係你地個坊主私論區度開topic狂插狂鬧先叫道德? 同埋人地由頭到尾都冇"扮"過係受害者囉唔該, 係你地成日覺得人地數你咋! 但係人地又冇數得你地唔o岩喎 由頭到尾都冇講過話唔歡迎你黎留言喎, 不過係你講野唔經大腦先咁多人圍插你咋!! 其實我由頭到尾都冇經歷過你地d是是非非, 不過我相信我既眼睛睇到既野, 我睇到既就係你地成日以你地"好道德"既態度去話人地乜乜物物囉!

    回覆刪除
  42. 拖ma, 你咁講真係笑死我.Thai妹.笑得我..... 經過呢件事, 我就真係睇清楚呢個世界上咩人都有.無聊到爆.打電話俾銀姐想佢講乜呀? 講點解憎你地? 好明顯d人冇返去反醒下.否則不會問d咁低b的問題!!! 可笑加可怜加可悲.仲有, 可怒也.........wakkakkakkakak PIPI哥哥, 你句你班八婆不要再搞我條女, 好感動呀...銀姐, 大把人support你.有時我都覺小la巴好幸福.有咁多"知己"...wakkakkkaka

    回覆刪除
  43. 諗起個”聲討白痴狗主區”我又嬲嬲地,又話想殺我, 我殺你全家咩.邊度得罪左你呀?個blog只係有小la巴罪證真係唔抵. 個賤pat同基婆俾人放生,呢d人渣第時又出來搞搞震. 問心個句. J小姐而家個b生左未都未知,你又趁呢個時候又電話又blog來搞事.你知唔知醜.雖然你係醜到冇人有....但你唔知囉.心地咁壞的人要叫”基拉”寫你地個名在死亡筆記上, 仲要以最難死得去的方式來死. 我係咁狠毒架啦.因為我對住比我仲更加狠毒的人呀嘛!!!  最後:我話你聽:我唔係個d打不還手的人.你打我一下, 我可能仲會忍.你再踢我一下, 我會好公道咁踢返你一下.你再過份, 我第三次不會忍你.我會盡我的少少綿力令自己舒服....包括在我blog度寫晒出來吹呀!!!(老天賜我力量, 等我收拾呢班賤人, 不要為害地球, 為害我地的寧靜)阿門

    回覆刪除
  44. 仲有呀,人地話呢.....無証據個陣話我地三安白做,有証據時呢,就話人地處心積累....唉,真係得啖笑呀....反正大家各為其主,以後河水不犯井水,你地咪鬼再煩我地,麻鬼煩!~~

    回覆刪除
  45. yeah!  ignore 個賤婢, 佢可能苦悶得滯週圍上人d blog架...

    回覆刪除
  46. to kit:哎呀,人地好"道德"架,佢地無公開講過人,只不過收埋圍內自己講之嘛。又牛鬼蛇神,又送人一程甘囉..幾有"口德"呀!~~總之全部都係一丘之貉啦...外人唔知以為我地殺左佢地全家呀,憎到我地甘..陰公...又話憎人好辛苦喎,唔知人地辛唔辛苦呢???

    回覆刪除
  47. 咪係, 連個blog都不能令佢地醒覺, 真係冇咩野可以導佢地向善啦.

    回覆刪除
  48. 你打電話俾我時 , 我仲諗可能你只係問候 J 小姐 &BB 點 , 所以接你個電話 . 但原來唔係 , 你地 2 個連珠炮發講咁多野 , 都唔知你地講乜 . 我一直都唔夠你地是旦一個講 ka la, 我都唔夠潑辣 , 而家仲 2 個一齊黎 , 你地想點呀 !? 你話唔出聲等我講我之前有乜對你地不滿 ; 又話等我 5m ins 我都無野講 . 多唔多餘 d 呀 ! 乜時間可以返轉頭咩 ? 可以 ’ 時光倒流 ’ 咩 ? 講黎做乜呀 !? 講黎都無補於事 . 之前有講你地唔聽 , 左耳入右耳出 , 咁我再講都係浪費我 d 氣力 . 話我問極都唔答 , 我學某人嗻 . 而且我都講咗我唔想同你地傾 , 我想收線做野 , 你地又 ‘ 依依鵝鵝 ’ 唔俾我收 , 咁咪唔出聲由得你地唔收線囉 ! 唔收線俾你地開心下都唔得 ! 但我真係無多餘時間唔做野 , 所以我講 byebye 之後收線 , 我好有禮貌 ka. hehehe~~~~ 又話會睇我個 blog… 等說話 , 你地咪睇囉 ~ 我打得出黎預咗有人睇 ( 今日多 d 人睇仲好 ), 但我無諗到有人會入我個 blog 等人鬧囉 ~ cs 係你地地方想點就點 , 我諗個 blog 係我地方 , 係唔係我想點可以點呢 !? 開 forum 要你地批准 . 開 blog 講下自己 d 感受唔得咩 ? 又要你批准 . 唔好傻啦 ~ 我係自己 blog 到講某 d 事 / 某 d 人又如何 , 唔通要我洗腦 , 洗咗以前 d 事咁獨裁 . 仲有 , 有時係 d 人搞事俾我講咁我都無法 . 我個 blog 各人都可以選擇睇 & 唔睇 , 無人迫你地睇喎 ! 但你地選擇睇 , 但睇完又扯火 , 咁又有乜謂呢 ! 依家仲要俾人鬧 . 個個 都知 J 小姐生 BB, 生完之後要好好休息 , 但你係我個 BLOG 到打段咁野等佢睇 , 等佢無得好好休息 , 你想點呀 . 我做事對與錯需要你地評價 ? 我知道乜叫 ’ 是非黑白 ’; 覺得之前做事有問題改正過黎咁都叫做傀儡 ? 唔係呀 !? 如果你問我講夠未 , 我可以話未 , 咁你又點呀 . 總知個 forum 唔歡迎你地 , 我地 d blog 都唔歡迎你地 , 如果你地係到搞事 , 我地會公開事件俾所有人知 .   o個2個, 我係block咗你地, 費事你地係我個blog 到嘈.

    回覆刪除
  49. 講得好同做得好呀~

    回覆刪除
  50. 多謝各位係我最忙時間出手相助   想講想鬧的事仲有好多, 但費事; 都唔啱channel, 講佢地都唔明. 只希望我個blog 可以回復平靜

    回覆刪除
  51. D八婆真係不知所謂,我識呀銀10幾年,呀銀唔你係所講的人......d八婆都好心就唔好係人地個blog到好似傻婆咁罵人,仲要兩個人一起打電話罵人....呀銀有收養先唔出聲,點似d人,為了d無謂野仲係到日日罵人,真係好心啦,都唔明,人地男朋友寫野又關D人事,講野講到好似想殺人咁,無D收養.....無收養的人都唔方對D狗好,心地唔好對狗都唔方好.....唉......真係想同隻狗講有D咁個主人...真係三生有幸囉!

    回覆刪除
  52. 6-9-2007  星期四 今早睇返個電話, 原來R先生已sent sms給我 各位親愛的好友, 我們的女兒在零晨出世了, 重2.945安士, 母女平安 看見這信息放心好多lu 好開心佢地母女平安呀 尋晚有同我sms的朋友都知我有幾擔心..緊張..不安 現知母女平安真係飲得杯落lu 祝朗b女一世快快樂樂, 身體健康, 幸福愉快, 衣食無憂 約5:30pm和R先生&P小姐一起3人會議通電話, 原來朗ma 到最後要開刀生呀 而P小姐收工後會去睇J小姐和BB女, 但因為我要上課所以未能去見她們, 希望P小姐幫我到1-2張BB相啦

    回覆刪除
  53. 好開心聽到朗媽生左b女啦.開刀冇所謂啦.最緊要母女平安.....哈哈哈哈. 等冇謂人再敢搞事, 實會俾天收佢.

    回覆刪除
  54. R先生剛致電給我, BB女的重量應是 2.945KG , 請我幫他改一改. 我說不打緊, 大家會明的. 但他不希望某些人拿來說什麼, 因他也知那些人會看BLOG. 我立即說: 唔好理佢, 叫佢食啦  

    回覆刪除
  55. 好開心呀! 剛剛收到r先生email 有bb 相睇啦    http://s10.photobucket.com/albums/a105/raymondlock/?action=view&current=IMG_1796_resize.jpg

    回覆刪除
  56. BB好趣緻白淨, 麻煩pipi姐姐代為恭喜!

    回覆刪除
  57. 銀姐,唔好理個班賤人啦,班仆街賤到甘,一定俾天收。 最緊要大家開開心心。希望花花同BB女早d出院,開開心心過日子

    回覆刪除