2007年9月26日 星期三

中秋夜的晚餐

25-09-2007   星期二

 

CK早一天已約會我在中秋夜和他共進晚餐, 而他晚餐的選擇是親自下廚煮海鮮給我吃

. 我與朋友閒談時講述這事時, 各人都會說我幸福, 但到最後我會說一句 : 希望我不會拉肚子吧!

二人所吃的餸菜不會多, 簡簡單單的兩餸一湯已足夠.

清蒸大花蟹  這大花蟹像CK手掌那麼大, 以往未曾嘗過

象拔蚌蒸粉絲 CK知道粉絲是我喜愛的物之一, 但我多吃會胃痛, 所以我每次吃的份量會被限制

湯是簡單的

冬瓜粒瘦肉鹹蛋黃湯, 所以沒有給它拍照.

而這晚甜品當然是應節的月餅, 2個細細的冰皮月餅.

後記 :

餸做好後CK已提醒我影相打BLOG, 但我遲遲未影. 直至吃了一會後CK再次問我影了相沒有? 我才拿出手提電話影相. 所以大家會看見一支蟹螯沒有了, 蟹的一些足腳沒有了; 象拔蚌和粉絲也被吃去了一些......這樣, 我又被罵了


7 則留言:

  1. 隻蟹蚶好大隻呀 見到都 中秋正日我同colby pa响屋企食烏冬咋,好悽清呢

    回覆刪除
  2. 你真幸福呀~ 中秋節我係屋企養病呀~

    回覆刪除
  3. 好"正"咁喎  中秋.我兩晚都bb蕉啊.!!

    回覆刪除
  4. 你又有蟹食呀~~ 好想食

    回覆刪除
  5. 小肥亞,你都咪話你唔幸福呀,我老公連煮公仔面都煮唔好呀.......唉...........

    回覆刪除
  6. 莉莉 ~ 隻蟹蚶真係啖啖肉 強盜 ~ 你病好都會有口福, 因為恒是廚師 但你要記著, 某些食物你暫時不可以吃 爆甜ma ~ 2晚BBQ怕唔怕熱氣呀 ta ma ~ 有機會一齊食! 戰士 ~ 無法啦, 你都知我唔識煮 ka la, 如果ck 都唔識煮我地會無啖好食 .              而你識煮, 所以你老公可以唔識煮囉

    回覆刪除
  7. 阿恒同媽咪都煲白粥我食,  但我覺得白粥都係媽咪整得好食d , 都唔會佢點做廚師呀?

    回覆刪除