2008年6月22日 星期日

熱烘烘的荃灣碼頭

22-06-2008  星期日


 


今天, 天晴酷熱, 預測氣溫27-33度.


早上10時, Ming姐姐帶我散步到葵芳, 陪伴她和昌哥哥吃早餐後, 我更回家休息了


Silvia姐姐早上洗過衣服後, 便到Ming姐姐家中做蛋糕. 下午約3:30回到家陪我休息


大約4:30, 姐姐的電話響起 她接過電話立即收拾東西, 提著我的拖繩叫嚷.....pipi出發了 我立即跑到門前坐下, 等待姐姐替我載頸圈


Tomas哥哥(泳一B的爸爸)又一次駕車到來接我和姐姐外出.......十分感謝他


不需5時已到荃灣碼頭了. 到了碼頭後看見Joyance姐姐這次是她第一次參與我們狗狗荃灣碼頭活動的.


但好景不常, 天氣太熱了. 姐姐和哥哥們怕我們3隻小可愛會中暑, 和怕泳一B會曬.傷, 所以步行到公眾碼頭便停下來了. 等待太陽下山, 溫度有少許下降才繼續行程


 


不停喘氣的旺旺B可先休息一下


我和仔B一前一後坐下......從這相片會否覺得我倆很合拍呢


其實是Silvia姐姐怕我會四處跑, 或怕我「pat pat貼著地」不願散步, 所以要把我和仔B扣著. 但Peggy姐姐不忍這樣, 請Silvia姐姐放開我.......Peggy姐姐真好人


坐了一會, 太陽沒有那麼猛烈了, 我們可再度出發了.........


 


在這散步和玩樂......大約7時, 我們回程了, 我和姐姐步行到小巴站回家.


回到家姐姐替我抺過身後, 我........
(Peggy姐姐, 你問Silvia姐姐每次散步過後, 我回到家後覺累嗎? 這相片是給你最好的答案證明)


 


Silvia姐姐, 你要請Peggy姐姐下次再帶我散步去


2 則留言:

  1. 我是怕仔仔拉到pipi條頸呀!

    回覆刪除
  2. Pipi好得意呀 ! 你哋係咪成日都會去荃灣海旁玩架 ? 我都係呀 !   不過你知唔知政府遲 D 要將荃灣碼頭去到麗城個海濱長廊全部封晒做「禁止犬隻」嘅公園範圍呀 ? 我哋一班荃灣區居住嘅狗主組織咗「荃灣愛犬特工隊」,如果你都支持我哋為愛狗嘅人爭取應有的放狗地方,就到 http://hk.myblog.yahoo.com/twdoglovers 留言或電郵至 twdoglovers@yahoo.com.hk ,加入我哋嘅特工行列啦 ! 叫埋多 D 狗狗朋友啦 !
    多一把聲音,多一份力量 !  有機會在海旁見啦 !  我係背脊有一點標記嘅黑妹芝士呀 !

    回覆刪除