2008年9月21日 星期日

落禾沙里@自動渡航

21-09-2008  星期日


ck哥哥和silvia姐姐在下午2時多回來. 約了租車後便駕到新哥哥屋苑會合, 再向目的地出發 (去程車費$115, 但回程只需$98, 很是不明白)


 


等車車的Hip Hop仔


車車在新哥哥居住的屋苑等待


到達了海灘四周的風景......


細佬 : pipi 哥哥, 你搵乜呀?
pipi : 搵下有無寶藏囉! 搵到就發達囉~~~
細佬 : 咁我都要幫手搵下先


認識新朋友......


我要出去游水喇! Bye Bye


正!


雙腸兄弟除了游水, 還喜歡玩樽樽


小休時間~~~姐姐給我們少許零食作「充電」


平日哥哥姐姐帶我游水水, 都需要抱我向海行出, 之後放我落水, 而我只會向岸方向游的, 但這次我好叻叻呀 我不但跟ck哥哥行出海, 還不停在姐姐和哥哥之間游來游去, 還會在姐姐2隻腳之間游過, 再游返哥哥身邊
哥哥和姐姐看見我這天「自動渡航」的表現十分開心, 他們覺得我終於明白游水的樂趣





發現這位靚女, 我要.....追!


pipi : 靚女, 你好攰呀!? 點解你主人咁快抱起你呀?


pipi : 無法啦, 咁我游返去姐姐到先啦


特別新聞報告....在白石某海灘發現一隻怪物, 是.........「水蛇」?


或是「尼斯湖水怪」?


「人約黃昏後」..... 幾好feel


ck : pipi 你玩夠未呀? 好晏啦, 走囉!?


pipi : 好啦, 跟你返屋企啦! 但你要再帶我黎游水水喎!
ck : ok! 無問題.


我們回程時灘上還有那麼多遊人


回家洗澡後雖然很累, 但我也要陪姐姐.....我睡覺, 她用電腦


 



哥哥和姐姐不停想...是否這個風平浪靜的海灘, 才可以令我安心暢游呢!?


3 則留言:

  1. 水怪~~好正~~~pipi好叻叻呀~~游水游得~~
    遲d教下尾尾呀~~
    [版主回覆09/27/2008 22:17:00]我相信尾尾都會好叻游水水, o親summer 未完帶尾尾去玩下水啦, pipi黎緊會再去白腊灣宿營和游水呀

    回覆刪除
  2. 哈哈~~~佢中秋節果個星期先游完~~我都諗緊襯涼之前游多次~~
    尾尾游水唔叻呀~~游泳池直情會走狗~~
    係上次去小欖先游得耐d~~同肯自己落水游~~
    [版主回覆09/28/2008 00:37:00]pipi都係, 泳池只會向岸游
    而佢自從俾個大浪冚而「消失」咗幾秒之後, 佢就怕浪 e + 經過2年之後已經好咗好多
     
    去啦去啦, 去游多次啦

    回覆刪除
  3. 係呀~~我諗可能係因為泳池水深~~加上佢地腳仔短~~所以比較難平衡~~
    尾尾佢反而唔怕浪~~仲衝向d浪~~笑死人~~
    希望下星期日可以安排到啦~~因為開始涼左d啦~~
    [版主回覆09/29/2008 00:21:00]去啦去啦, 好多人帶狗狗去西貢游, 到時可能會見到好多熟人和熟狗

    回覆刪除