2008年9月29日 星期一

HK Disneyland@萬聖節

29-09-2008  星期一


今天我和ck跟隨好友Joyance和她的媽到HK Disneyland@萬聖節玩樂


相約下午1:30在Disneyland車站等.....雖然不可以帶「原身pipi」來, 但pipi已縮小成袋子跟我去了


Ticket

場內的樹掛滿Jack頭作裝飾

和Jack公仔合照

Jack, 你投降吧!
 
會忽然郁動的
可愛的「萬聖節@Pooh」

可愛的「萬聖節@Eeyore」

這鬼屋已可把我嚇得半死

嘩! Jack呀......你好高呀
「布公仔流動實驗室」......有什麼實驗呢?

我有來信嗎!?

這個節目不錯





玩過「小小世界」後來個冰淇淋

Adventureland

萬聖節@南瓜

晚上



 
 
萬聖節@廚窗



 
Disneyland@煙花



看見Jack嗎??
 
雖然很累, 腳也覺痛, 但真的很開心.
雖然今天未能玩過所有設施和遊戲, 但不緊, 因為我相信會有下次的

p.s.但ck說不願再去喎Joyance, 下一回可否只帶我一個去呢!?


4 則留言:

  1. 我昨天7:15開始落雨, 搞到睇唔到夜光巡遊, 不過唔緊要, 過幾日or遲少少再去
    [版主回覆10/06/2008 00:15:00]除了落雨....玩得開心嘛

    回覆刪除
  2. Pipi好幸福呀~
    肉身不能入內遊玩, 但在精神上, 姐姐也和你在一起.
    [版主回覆10/06/2008 00:16:00]可以帶埋佢去我會更加開心

    回覆刪除
  3. 原來銀姐你去咗迪迪尼過萬聖節, 真係好有feel bor  仲有好多JACK呀~~
    CK, 有時候要放開身段, 感受兒時一刻的情趣, It's really fun!!

    回覆刪除
  4. woo ~happy ~I want to go to Ocean park this year too`But no one brave enough
    to play with me la ~

    回覆刪除