2010年4月18日 星期日

TWINS人人彈起2010演唱會

18-04-2010  星期日


一連3晚的『NOKIA舞槳作動TWINS人人彈起2010演唱會』, 我們這場是最後一場.


一同觀看的有我、Joyance、Catherine和她妹妹、Bernich和她嫂嫂, 一行6個靚女


我和Joyance一同晚飯後便到香港體育館會合其他4位靚女






Photo copy from Bernice Hsu's




蘋果日報

組合 Twins一連三場「 Twins人人彈起 2010演唱會」終於曲終人散,好友如容祖兒及媽咪、周麗淇、蔡一傑、黃偉文、吳 浩康及女友莊思敏和王晶等捧場,富商劉鑾雄的紅顏知己甘比及賭王愛女超蓮不約而同撇下 另一半,跟女性朋友到場睇騷,其間她們看得相當投入,不時手舞足蹈及拍照。

「我會好珍惜」
當阿 Sa和阿嬌唱到《相愛 6年》時感觸落淚,阿嬌說:「呢兩年真係發生好多事,好多謝你哋仲支持我哋,令我哋再 有機會開演唱會,一切都唔係必然。」在旁的阿 Sa也說:「好驚呀,唔知會唔會仲有下一次,可能今次係最後一次。」阿嬌認同說:「我 會好珍惜,好用心咁去表演,好怕冇第二次,多謝你哋畀機會。」阿 Sa還幫阿嬌拭淚。
大師姐容祖兒和老闆楊受成及楊太坐在台下撐場,之後祖兒被孖妹拉上台,她說:「我由細 睇到你哋大,做乜唔多謝我,我咁支持你哋睇足咁多場。其實我冇乜朋友,五隻手指數得晒 ,你哋係其中兩個,你哋呢兩年真係唔易過。」阿嬌不怕重提淫照事件,對祖兒說:「我哋 Twins兩年前原本係要開演唱會,但因為發生事,結果你幫我哋頂咗個期開演唱會,我 真係好感激你。」語畢祖兒和阿嬌都眼濕濕。尾聲時,蔡一傑、吳浩康和周麗淇等上台和孖 妹合唱。結果 Twins兩度安哥,約 11時 45分完場,阿 Sa開心表示從來未試過有兩次安哥。


沒有留言:

張貼留言