2011年6月5日 星期日

0606~龍舟水

06-06-2011  星期一 (端午節)


姐姐和2位哥哥話帶我和雙腸兄弟去游龍舟水喎!


今日出發比上2次早一點…大約十時向白石出發,因為哥哥姐姐們話怕中午會很曬和熱,所以希望早去早回。


今天和2星期前一樣,早上都是潮漲,但不同的是今天有其他泳客。老公公、中年漢,也有扶老?幼的,雖然人多了點,但我們還可以擺有利的位置放置物品。


雖然陽光猛烈,但好彩有白雲幫忙遮擋一下,還間中有一陣雨,才不至大家的皮膚被太陽曬得紅咚咚。


姐姐今次比上次失敗, 除了無帶相機外, 也沒有帶iphone, 所以她只好用那舊電話拍下一些照片作生活記錄


合埋眼都識游呀


游近啲俾你影



哥哥姐姐話要我操水減肥, 所以要扶住游


以龍舟的龍頭嗎?


腸細佬玩波玩到忘形


姐姐, 你影乜呀?


你估係邊個?…………腸細佬囉


哥哥在這尿尿


我又在這尿尿


細佬都話要屙埋一份



游了一個多小時,我和雙腸兄弟已覺得有點疲累了,所以起行到西沙巴士站的公廁沖身回家。


 



這一個多月都是隔一星期便到沙灘游泳,不知這個夏天可以保持隔星期游泳的記錄嗎?不知這個夏天我可以減肥成功嗎?


1 則留言:

  1. 我發覺一般的哥基都唔係太喜歡SWIMMING
    [版主回覆06/11/2011 23:13:00]PI PI 都LIKE 到沙灘玩水的, 但佢只係怕浪, 因為佢細個時俾浪冚過頭, 有3-4秒唔見咗的
    而另外有幾個朋友的哥基去泳池游水係會自己跳落去游, 捉都捉唔住的

    回覆刪除