2011年6月7日 星期二

0607~苦瓜排骨煲?

07-06-2011  星期二


 


今次講的唔係苦瓜排骨煲煮法, 而係一個趣事


 


上午ck收到通知, 今晚唔駛同班同事打麻雀, 所以要諗下今晚食乜餸


之後佢話最衰無浸黃豆, 如果唔係今晚煮涼瓜排骨煲食


後來ck問咗佢爸爸, 話下午會幫我哋攞返幾條已洗好的牛仔褲落嚟我哋屋企, 所以ck叫他幫忙浸定啲黃豆 , 今晚煮苦瓜排骨煲

點知ck爸爸剛剛打電話俾佢, 話已經煲好咗, 仲放咗落真空煲, 今晚返去滾返就可以飲啦
吓! 你爸仲買埋涼瓜和排骨添呀?

ck有這爸爸, 而我有這老爺是幸福的


 


回到家後發現那涼瓜排骨煲變成……
是湯, 不是煲?
這一下, 我已問ck會唔會佢爸爸聽咗係 "湯", 唔係"煲"呀?
ck回答我, 佢明明係講 "煲", 無提過 "湯" 的.


之後再看, 是豬骨, 不是排骨?


結論:這個是………「涼瓜豬骨湯」


而且這細細煲的涼瓜豬骨湯足足落咗4粒蜜棗呀


 


 


後記:
第二天早上, ck媽媽問那「涼瓜排骨湯」飲唔飲得晒?
這句之後我已笑到停唔到口
我回氣之後答她, 其實ck想煮的係「涼瓜排骨煲」呀


沒有留言:

張貼留言