2011年6月11日 星期六

0611~瘋狗症??

11-06-2011  星期六



每次唔小心被PI PI 咬到, 我必定會向身邊的人說:
如發見這幾天本人有不正常行為 eg.怕光、怕水、流口水
請代為報警叫白車


事原今早PI PI咬舊牛筋骨俾我, 諗住叫我同佢玩, 但我一面同佢玩, 一面同媽媽傾計. 點知一個不留神被PI PI 咬到
被咬之後PI PI無表現得好驚或知錯, 因為……我未同佢講, 佢已經攞咗件牛筋玩具走去咬, 理都唔理我了





其實幾年前都試過被PI PI 唔小心咬到, 深到可以穿破指甲, 第二天發炎有濃, 最後要睇醫生攞消炎藥.

那次其實我好驚要打瘋狗針, 同時驚PI PI要到漁農處坐監呀!
但醫生知狗狗有定時打瘋狗症預防針後, 她就無講乜了, 只係俾咗消炎止痛、抗生素我, 同時叫我小心處理傷口咋





而第一次被PI PI咬, 是在紅磡間獸醫診所……那時牠大約1歲多
記得那次, PI PI診症前那隻狗狗係打針安樂死的.
我哋係接待處等時, PI PI 唔知聽到D乜, 佢好驚, 行唔安, 坐唔落.

輪到牠入醫生診症室, 牠在治療枱上不停郁. 當獸醫幫PI PI 肛探時, 佢好似癲咗咁, 仲好大力咁咬咗我隻手拳的虎口位和母指對下那位置一口.
獸醫對PI PI 這行為都有D驚.

而之後每次到這診所PI PI都好似有點不安, 所以我哋都搵咗第二間診所俾PI PI了.





我相信PI PI數次咬到我都係唔小心的, 是無意的

2 則留言:

  1. 佢個樣唔似咁喎!可能太驚
    [版主回覆06/14/2011 22:04:00]第一次唔小心咬到我時, 佢應該係驚唔知獸醫做乜?? 又可能驚要打之前那隻狗狗那支針..........

    回覆刪除
  2. PIPI一定係無心架,佢咁鍚我地,佢地一定知咩事架可能FEEL到打支咁既針,所以佢不安係正常架.
    [版主回覆06/18/2011 00:49:00]我都覺得PI PI係知道D野所以咁癲 除了紅磡那間獸醫診所外, 其他診所PI PI去到都好開心o架, 因為個個護士和獸醫都俾小食pi pi的

    回覆刪除