2011年6月23日 星期四

0624~sales屎

24-06-2011  星期五

好多人都問我, 其實ck 係sales 乜野, 我會答佢「sales "屎"」囉
我唔係講笑o架, 佢做的公司係“混凝土”公司, 雖然佢唔係賣"混凝土"嗰一part, 而係賣"沙漿"嗰一part, 但如果答一啲唔識當中分別的人, 我講係賣"沙漿", 佢哋可能會唔明, 所以只好講賣"石屎"……簡稱sales "屎"

除了管賣"沙漿"外, 佢仲要睇水泥原料的, 所以CK好多時都要上大陸開會、睇材料.
上星期雖然預計今天又要到大陸開會, 但估不到尋日在香港廠發現啲咁野……

石仔……塞住落料喉


膠一大片




而聽ck講, 最驚人的是在河沙料中見到有“人骨”
佢話啲人已經見慣, 所以會掉返落海就算喎





後記:
大陸同供應商開會後話應該係運輸出問題, 所以要雙方面同運輸溝通下喎!





東莞、雲浮、珠海……遲啲仲話去埋山西喎
有時已經要去二日一夜, 唔知遲啲會唔會要去三日二夜呢??
咁我諗我要放定多啲衫係娘家先得


沒有留言:

張貼留言