2011年6月12日 星期日

0612~尖沙咀cafe犬派對

12-06-2011  星期日




silvia姐姐話2星期前Pooh Pooh 媽介紹咗一個講座俾佢, 而個講座仲可以帶埋我去添呀, 真開心
姐姐得知這個活動可以帶多一個人去, 所以叫志新哥哥和雙腸一齊參加.
另外, 大會還有一個位, 所以姐姐請Bernice姐姐和臭迪一同參與, Bernice還叫她從外國回港渡假的弟弟一同出席


我們一行2人3狗大約1:45到達Dog Cafe, 之後silvia姐姐到樓下接應Bernice姐姐、她的弟弟和臭迪.



在silvia接她們時, 我暫由一位靚姐姐看管. 姐姐見我如此乖巧, 所以給我餅乾作獎勵. 事後志新哥哥向silvia姐姐告狀我吃了3塊餅餅呀



各小朋友到達後四處認識新朋友






準備上堂了, 大家一齊坐定定聽書呀!



小冰好認真呀!




我都好專心聽書o架, 只係有時四處八掛之嘛



大家都好專心, 但唔知點解Pooh Pooh媽聽得如此興奮呢?



在問答環節中, silvia姐姐答中一條問題, 得到一個兜兜作獎品呀!
我見到個兜兜仲估有野食添, 原來只係"吉"兜兜一個 我屋企都有好多兜兜喎, 你俾我都無用, 除非……除非放滿野食就唔同



再到訓犬導師Sunny Sir講理論時, 大家都好留心呀




但迪迪和臭臭對住坐位後的美食就無心機聽書了
迪迪:媽媽, 係唔係有我份o架?    臭臭:幾時上完堂呀?         



迪迪最後支撐不住, 躺在地上了



講座完結後來個大合照



有食物及飲品招待呀但這些全部都無我們一班小朋友份食喎



有禮物收喎!




差不多5時, 我們要回家去了



上車準備走人



這是今天收到的禮物





今日我好乖呀, 上堂時無吠過, 但雙腸見到其他小朋友可以四處行就不停吠……No Good呀!


1 則留言:

  1. 哈哈…雙場係咪好少去街?
    [版主回覆06/21/2011 00:16:00]唔係囉 我覺得係被我細佬寵壞, 叫佢搵TRAINER TRAIN ,但佢成日都話無時間... 都唔知係唔係籍口 我D 未見過雙腸的朋友會估佢哋好乖, 因為佢哋覺得PI PI算OK嘛! 但見過就......

    回覆刪除