2012年10月28日 星期日

1029~ 冬和噹之談

 


小噹是呷醋GoFa媽鍚GoFa多, 所以要在牠們的床上大小便








冬冬初初有嚇一嚇
係sofa 瞓梗



冬話... 哥基咬佢最多, 所以唔like哥基
佢話尋日幾個朋友都ok
係唔係冬俾哥基咬個pat pat呀? (咬過2次架啦~ 不過最勁個次係高B 囉! 個次後同吾到哥基玩了)
我話, 咁你都俾其他狗咬過, 佢話哥基最多
我問牠時, 牠show咗個影像俾我係 pat pat的, 所以我諗係唔係咬過pat pat


我問佢pipi ok 唔ok ? 佢話 啍11 都ok 啦
佢話記得, 見過pipi
佢成個過程都係.... 公主 上身哈
好高竇 的哈


我問佢點解成日都虾爸爸, 佢話: 無吖
話對你哋一樣喎
問佢係唔係因爸爸係男人所以虾佢, 佢話: 無呀
佢話個個都鍚


問佢有乜要求? 要食 定要出街玩? 佢話2樣都要
邊樣重要d ? 2樣
冬姐佢佢野食 ok嗎? 啍! 算啦
最後.... 我問佢 : 可唔可以俾我鍚一啖? 佢無反抗. 但表情都係 啍
咁我就係佢面面到鍚咗1啖
佢又唔算黑面, 只係 "公主上身" 哈


鍚.... 唔知係唔係 算得, 只係當自己幻想
有摸佢, 係瘦咗, 毛好滑
我摸背脊


佢真係成日用呢個表情的"啍"


會吾會你唸平時我話佢好公主呢?
唔係.... 我都有諗她笑的, 好似你現在 msn 張相



有套 迪迪尼卡通片, 有隻好lady, 頸上有蝴蝶結的貓女
把聲好似嗰d, 唔係高音, 係 "傲慢"
但放心, 唔係八婆 he11



其實問題簡單, 佢育答會好快的
不過.... 中途枱頭個電話震過, 所以有少少分心過


沒有留言:

張貼留言