2012年10月30日 星期二

1030~PiPi 令妹發生血案


30-10-2012  星期二

有時我妹同PiPi 玩得好癲, 仲有時令PiPi玩到 E牙
如果我在場見到會叫她停


而今晚妹諗住同pipi 玩, 點知發生血案


媽和PiPi 好好坐在 sofa上, 我妹唔知點, 行過去扮咬PiPi個肚, PiPi第一時間 E牙, 並扭側個頭想嚇回妹的, 但咁唔知點……
可能PiPi 隻牙鈎到妹隻耳仔, 妹又諗住縮返起個頭
電光火石間……妹隻耳仔被PiPi隻牙鈎一鈎, 鈎破了妹隻耳仔, 有一條 1cm 多的傷口, 都幾深


我覺得奇怪, 因平時我趴下聽PiPi 肚時, PiPi 都唔會有咁大反應, 點解今次會咁呢?
所以我幫妹整傷口同時, 我問pipi 係唔係唔舒服? 再伸手去摸佢肚
可能PiPi 還未驚嚇, 所以牠見我伸手摸牠, 牠都扭則頭 e 牙, 但當然無頭先咁惡啦
妹和媽見PiPi 仲惡梗/驚梗, 所以叫我唔好再搞PiPi住了


雖然我已幫妹清潔傷口, 用冰慢慢止血, 再噴「雲南白藥」, 我還是向妹說︰安全起見, 見一見醫生, 看是否要縫針, 如不要縫針都打支破傷風針啦
但她一聽見縫針就叫喊了
唉~ 喊都無用, 都要好好處理傷口嘛

最後妹夫到來了, 叫她吃點東西之後就陪她到24小時診所

我向妹夫說平時PiPi 唔會咁, 我以前都會把頭貼在PiPi肚上聽, 牠都好乖
妹夫話︰梗係啦, 你妹成日咁玩佢, PiPi上次已經好唔喜歡, 仲有E牙, 所以今次PiPi的反應咁大唔奇
妹夫仲話PiPI 係睇人, 所以今次有咁反應



再過多 2-3小時後, 我叫PiPi 睡側, 俾我聽下個肚肚, PiPi ok!  又無野喎

 



( 以下有傷口相片, 如果驚的話, 請不要看 )




















IMG_4503 IMG_4507




妹見完醫生後告知, 不用縫針, 打破傷風針和食藥
唉~ 講真, 如果要縫針都無法啦~

之後妹自己都話︰貪玩之過


醫生, 駛唔駛黐到咁大塊呀 成為 $660
醫生叫妹每天返去洗傷口, 每次$350


第二天早上, 幫妹洗傷口, 雖然仲有少少血流出, 但己好好多, 傷口仲合埋咗少少
IMG_4525



睇下, 我手藝幾好



我同ck 講, 好彩見返娘家時夜晚落雨所以唔走, 在娘家留夜, 如果唔係都幾煩
媽都話如果我唔係到, 佢都唔知點做


其實PiPi 唔係真想咬落妹到, 可能只係"電光火石間"被佢隻牙整傷
之前妹同PiPi玩令牠E 牙, 我已經叫她唔好再咁玩, 但又唔聽, 所以發生今次血案


其實PiPi 被妹玩咗幾年, 忍咗幾年, 今次發火都唔可以原全責怪牠囉

沒有留言:

張貼留言