2008年7月16日 星期三

6月23日發生乜事??

16-07-2008  星期四

 



每個月十多號人事部會派發一份「時間表」, 這表詳細列出自己每天上班和下班的時間.......

而今天收到個表, 令我好腦中很多問號????? 因為在表中的6月23日, 我上班時間是10:03AM發生乜事呀??

諗黎諗去都諗唔到  

 


仲記得星期日整咗個咖啡豆腐凍餅for Ida生日, 而諗住星期一收工攞杯 coffee 上妹屋企整個「Coffee 啫哩」面, 但唔記得攞杯coffee

後來星期二早上攞個cake 返公司先整個「Coffee 啫哩」面.....星期三早上掛八號風球, 而下午在公司食cake.....

 

妹和d同事問我, o個日會唔會去睇完醫生之後返工....我話唔係, 因為睇醫生我會有醫生費張收據, 但我無, 應該唔係睇完醫生之後返工.......

 

佢地又問我會唔會唔知醒, 遲大到.....我話如果咁遲, 我一定打電話返黎請半日假好過......

 

出去做完野之後返公司??..... 梁經理和我都無印象喎.......

 

靚女Reception問我會唔會返工時拍唔到卡, 一小時候去完廁所由後門返入公司時拍卡的時間呢?........ E 個又有可能喎......

 

最後梁經理幫我簽咗名........THANKS

 

但究竟6月23日點解我會咁遲返呢??

沒有留言:

張貼留言