2008年7月17日 星期四

游泳初班的第一課

17-07-2008  星期四

 

 

多謝同事介紹工聯會暑期游泳訓練初班(課程甲) , 而今天晚上是泳班的第一堂.....教是Miss Wong, 另外還有2位男助教

 

今夜第一堂主要教呼吸和浮水, 長時候需要把頭和面浸在水中.......幸好今天那同事提醒我記得帶潛水鏡上堂, 如果不是

 

而其中教在水中站起來的姿勢... 可能我試得多次數和太過用力, 所以右腳開始有點 痛 

 

希望明日會轉好.....因為明天申請了半日假與pipi聽 [Relax with your Pet] 講座和遊玩, 而peggy 還預備與我在那兒吃過海鮮晚餐後才回家

 

 

 

真希望快點學會游水, 一來可以練呼吸, 對我氣管毛病有幫助; 二來對我條腰和膝的患痛有幫助.......還希望可以順便減肥嘛

3 則留言:

  1. 海鮮晚餐...
    又無我份, 唔高興.(鬼叫要O.T.咩!)
    今次真係抵自己死啦!
     
    [版主回覆07/23/2008 01:09:00]想唔到有"奇蹟"喎

    回覆刪除
  2. 遺失toy poodle - 囡囡

    請大家幫幫手...囡囡不見了...請幫忙轉貼開去...有消息麻煩各位朋友即通知主人(區小姐)...Thanks!!

     









    種類: 狗
     
    寵物名稱: 囡囡

    品種: 小型貴婦狗(混種)
     
    顏色: 棕

    性別: 女
     
    地區: 屯門

    年齡: 幼年
     
    特徵: 左腳曾做手術(表面無傷痕)
     


    位置: 屯門良景村良傑樓附近
     
    備註: 七月十七日八時許於上述地方走失,如拾獲請聯絡區小姐9238 7878,重酬
     
    好心有好報,求你比番我~~
     
     

    回覆刪除
  3. 最衰我要番工,如果唔係我都同Dick Dick 去玩~
    [版主回覆07/23/2008 01:08:00]希望下次有機會一齊去啦

    回覆刪除