2008年7月28日 星期一

pipi的「4新」

28-07-2008  星期一


早餐過後, 我如常從我的「玩具櫃」中取出玩具, 要求silvia姐姐陪同我玩一會後才上班.


........新玩具! yeah~~~謝謝silvia姐姐



昨天在寵物展中有一展商是推廣鮮肉腸的, 而那推廣員先生, 先後取出2盤不同味道的肉腸給我品嚐 而每一盤我同樣咬了2大口, 味道真不錯 
但姐姐總覺價錢.......


而2款鮮肉腸中, 其中一款色澤偏紅, 所以令我今天早上的便便也同樣「偏紅」了
姐姐看見新便色時嚇得她....... 


姐姐下班後得煲媽媽陪同, 到深水埗寵物店購物. 她買了一包[Innova成犬糧]......姐姐總覺我吃Solid Gold金袋後, 我的便便比較軟. 希望這新糧真的對我腸胃有幫助啦!
另外, 姐姐總覺我牙牙偏黃, 所以買了一支Petzlife Oral Care Spray 給我嘗試..... 也希望這新的牙齒護理產品也能給我幫助, 將來不用見獸醫洗牙牙啦!


 


有這樣多新東西、新嘗試今天是什麼特別日子呢!?


3 則留言:

  1. 很核突的紅屎呀~~~起初還以為你在介紹甚麼肉腸?? 再看真點...原來是Pipi哥的靚便, 駛唔駛咁show off呀

    回覆刪除
  2. 質感似乎ok喎, 不過紅色似乎"驚喜"少少

    回覆刪除
  3. LEBA 成分天然,而且真係 work 依傢我地0係外國直接入購
    LEBA 香港有代理, 屬公價貨品, 市價為 HKD 479 現成本價 HKD 270 , 現出售每枝 HKD 350 只收回成本, 多出款項會捐助南丫島動物保護組織
    有興趣請到此留言 http://hk.myblog.yahoo.com/pinkichung/article?mid=1112

    回覆刪除