2011年4月3日 星期日

0403~4人5狗芝士蛋糕

03-04-2011  星期日


今天相約4人5狗一齊到大冒山玩, 意想不到Berncie 預備了一個人狗都可以一同吃的"藍苺芝士餅"給我作生日
真係人狗同樣開心
多謝你~Bernice



PI PI 和臭臭看見這芝士蛋糕多興奮
而迪迪也乖乖坐下等食


臭臭: 媽媽, 食得未呀?
PI PI : 快D 啦~ 快D啦~
迪迪: 預埋我呀~



看PI PI 的眼神~~~


pi pi:woo~ 正呀



腸細佬又食得幾斯文喎


平時唔餵食的腸細佬今次都抵擋唔到"藍苺芝士餅"的引誘


簡直係追住唔放呀


食飽梳毛


迪迪最愛的玩具……樹支


PI PI 在Bernice身後有所發現


pi pi 咬著臭迪的零食盒走來走去


迪迪: ck哥哥, pi pi 攞咗我個零食盒呀
PI PI : yeah~ 有野食


ck哥哥: 迪迪你鍚啖我先, 之後幫你攞返
迪迪: 你攞返俾我先啦, pi pi 攞得好遠喇!
ck 哥哥: 得啦~ 你鍚咗我先啦~




pi pi : 姐姐, 快d 開俾我食啦


 


今天之後, CK決定買一個Lock & Lock食物盒放PI PI的小食, 待下次出外玩時有「目標」給牠玩


沒有留言:

張貼留言