2011年4月20日 星期三

BLOG vs FaceBook

往日寫網誌的朋友/狗友很多都停了, 但有些還堅持著, 而停寫的原因可能有幾個…


1, 忙……我是其中一個, 因早前忙於結婚事宜所以停了數個月, 但近來也回歸BLOG了。


2, 沒有回應……有些人寫網誌是為救多人看、多人回應、多人關心。對, 我初初也有這心態, 但之後自問網誌應該是為自己而寫的, 不是為人而寫。


3, Facebook ……有些人覺得FB可以取代BLOG, 但我覺得是兩回事; 一個是用作在網上結識朋友和簡單留個短訊/近況給朋友知道的工具, 同時可以玩網上GAMES作消遣; 而BLOG 是一個可加相、加短片的網上日記 (當然這網誌功能後期Facebook也加上了).


 


而早前有一朋友興奮的來電說一朋友在FB失蹤了一段時間, 不知忙著新屋的事? 還是病倒在床上? 但後來發現她寫返BLOG了 不過已不可回應………係呀, 話你呀~ 莉莉BLOG呀 
當時我心想, 我早已知道啦!


 


其實各人在BLOG 上打的東西不同, 除了打上每日發生的鎖碎事外, 還會打上一些有用資料, 例如食譜、煮食方法、某些病的治療方法、日用小常識……等等, 這些資料日後對我都可能有幫助, 但如果打在Facebook上, 暫時在網上搜尋是搜尋不到的。


 


Facebook的存在是不可原全取代BLOG的同樣BLOG也不可代替Facebook


 


 


2 則留言:

  1. 努力努力…支持你
    [版主回覆04/23/2011 01:12:00]你都要keep住一直以來的努力, 一齊加油

    回覆刪除
  2. 好衰呀 facebook睇到我好悶,個個忙show off,是非一籮籮,我咪齋睇少出聲lor...連帶我blog為咗杜絕d廣告留言&垃圾留言,所以咪唔俾回應lor^^而且,我一心係抒發我自己嘅事,要問我野關心我都醒水去facebook inbox問我。d人可能覺得我寸架,但我有我態度嘛 anyway,我寫blog真係當日記,銀你知有d人响facebook真係炸po 架啦,炸到有人回佢or多人回佢佢就好high,勁變態,又like吹水,真係唔知笑佢好定回佢好!
    [版主回覆04/23/2011 01:24:00]好同意~ 同意... 有人忙show off ~ 但我都好like show off, 我最like show off pi pi d 有趣和sweet 相片
    blog 的廣告&垃圾留言我好多都delete 了, 但我都明白你點解唔俾人留言, 而且俾唔俾留言係你自己喜好, 關那些人义事咩?! 所以我唔覺得你寸喎
    雖然我同你唔係太熟, 無你電話號碼, 又唔會留言去facebook俾你, 但我有時都想知你近況, 唔見你係facebook出現, 我會識彈去blog 八下你近況ka la , 希望你唔會話我八婆啦
     

    回覆刪除