2011年4月18日 星期一

0418~GOFA一問

14-04-2011






回到家一陣尿臭味,遠望有零星便便,高花好驚的樣子,就想發火時發現自己站在尿中央... Yes, 可憐的小高又抽筋了。



Irene Law
我一回家時佢好驚, 而家好d啦, 冷靜左, 枕住我休息。其實係2月開始抽好多次先轉藥, 但轉左之後唔見得少左... 起碼唔係以前咁半年先抽一次, 岩岩4月11日先抽完...每次抽都會賴尿尿, 清醒後因為肌肉放鬆而便便(有時太急趕唔及去廁架).


都唔知點解, 係因為抽密左先轉藥, 但轉左藥都去唔番上年既半年一次, 而家1個月起碼1次. 睇醫生, 都話gogo情況算好mild... 但在我眼內就梗係緊張個女...已經睇左2個醫生了


-------------------------------------------------


這事後gofa媽希望我抽時間幫她向gogo說會永遠愛牠的, 在17/4 乘坐mtr 到柴灣時心血來潮和gogo fafa 傾計, 之後給GOFA媽留言…




Silvia Leung
靜靜地陪gogo躺在地上,互相對望,感受下、陪下牠、和牠傾下計啦。 在gogo病發時小花很驚,會躲起來,牠也需要你們的,你有時間向牠講解下gogo的情況給牠知吧!


Irene Law
銀姐你跟高花傾計了嗎?

Silvia Leung
只傾了一會,佢無乜野講,只show俾我睇佢同你瞓係地下的畫面

Irene Law
好多我會抱gogo上床訓, 跟住我就搭住佢訓, 同佢講下野. 好多謝銀姐你呀, 關心我地, thank you!

Silvia Leung
是嗎?! ^O^ 希望GOGO心情好會幫到佢的病情啦
其實GOGO係唔係想你從牠的角度睇, 所以想你陪佢瞓地下呢?

Irene Law
我不知道呢, 係屋企時佢通常訓係我地腳邊的, 又或者我坐地下, 佢就挨住我訓. 多數係高爸先會成個人訓地下, 我就少d, 係床我就會~?

Silvia Leung
OIC~ 但點都好, 你一定要快d醫好個病先, 如果唔係傳染俾佢哋咪屎 我會再搵機會同gofa傾計的, 希望你唔好介意啦?

Irene Law
我點會介意丫, 我唔該你先真呀~ 不過你話gogo無咩點講野, 係"十問九唔應", 定係點? 同埋阿花話佢好驚? ?

Silvia Leung
唔係"十問九唔應"...um.... 點講呢!? 佢有唔開心....好似想靜靜咁向我表示佢想的事.... 小花...佢唔係講出嚟, 係一個畫面見到佢躲起來.... 個畫面係類似佢左右邊都有物件的, 而上面有無就唔多有印象...而個窿size佢剛好躲起的, 類係係咁----> 冋 (當中間正方形係小花) 而佢當時係望前面好驚的樣子?

Irene Law
你係直接問gogo關於抽筋的事嗎? 這樣說的話,那應該是小花的low b corner 她平時都在枱底下睡,正正是"同" 但我反而有另一想法,當天我回家高花都很驚 感覺是驚我罵地方不潔多點 因平常小高抽筋小花都埋去嗅,表現八掛?

Silvia Leung
我同gogo講媽媽好愛你的, 你放心啦, 媽媽唔會嬲你, 你只要無事就好了, 你有無野想同媽媽講?....... 佢無出聲, 只係安靜的我初初都估小花八掛, 但後來諗諗下似膽心囉, 還令我流眼淚... ?

Irene Law
我想告訴gogo, 無論點爸爸媽咪都會係佢身邊, 一齊努力, 地方dirty可以抹, 唔駛擔心. 同埋要讚佢乖, 每日都乖乖食糖, 爸爸媽咪會整好多餅餅比佢食~ 我可否問gogo佢最喜歡食邊種餅??
另外小花..... 佢比較簡單, 即係開心會彈來彈去, 驚既就躲埋一邊, 好似比較易明白. 我反而想問小花, 知唔知姐姐有病, 同埋姐姐病發時唔好騷擾姐姐... 丫, 仲有, 最近發現小花有un姐姐, 好曳, 點解要咁做?? thank you~~!

沒有留言:

張貼留言