2009年6月14日 星期日

霎時天晴3狗戰灘

14-06-2009  星期日


多天不停下雨, 令我悶在家中.
早上還是掛著雷報警告, 但下午忽然放晴, 所以silvia姐姐立即和新哥哥聯絡,  連同ming姐姐帶我和雙腸兄弟到朋友介紹, 在青山公路, 大欖段的一個小沙灘玩水


雖然到達沙灘時已下午4時多, 但也有不少主人帶狗狗陸續到來


pipi:海呀~~~



pipi:浪! 我唔怕你o架!



pipi:喂喂! 好似有D嘢喎, 你哋覺唔覺呀!?



雙腸兄弟“八掛”狗狗穿救生衣




我在看海的日子.......



pipi:喂! 兄弟, 小心你D水喎!



有發現



沙灘散步








 

pipi:Hi! 小姐貴姓呀?



玩至大約6時, 開始執拾東西回去. 雖然那兒有一公眾廁所, 但已有2隻金毛犬在那兒沖身中, 所以新哥哥決定立即駕車送我們回家洗白白. 這總比在那兒沖身後濕淋淋坐上車, 之後再回家洗白白.


回家洗白白過後, 我已經在廳中跑來跑去; ming 姐姐出門回家時, 我也跑出門口送她
silvia姐姐說我一點倦意也沒有, 決定下回去沙灘時, 要把我的救生衣一同帶出, 穿上救生衣後要我多點練水減肥喎


大約晚上10時許, 天氣開始轉壞, 還行雷落雨.
以察安全的我, 躲在silvia姐姐床邊的椅底, 這感覺比較好 



從我的睡姿表現出其實我有多麼疲倦



silvia姐姐向ck哥哥投訴, 因他不在場, 所以我不願自行出海中游水, 只會在海邊和沙灘散步, 令她要不停抱我出海游水. 這樣她得腰部疲累得很.



ck哥哥, 聲到沒有


1 則留言:

  1. Photo 1& 2 :影得Pipi好沙龍feel呀, d浪花被黃昏照得閃閃生光, 好靚
    Photo 7:腸氏兄弟依張, 擺到明[狗多蝦狗少]啦, 好彩對方也不弱, 扎開個馬步(勁攪笑  )
    [版主回覆06/21/2009 18:28:00]多謝讚賞
    2隻腸成日撩事鬥非, 真係俾佢地激死

    回覆刪除