2009年6月23日 星期二

心理病

23-06-2009  星期二


 


十年的感情, 因為一個認識三年的女子而分手? 


雖然我倆還在一起, 但每每你講電話便會引起我的猜疑, 令我長詢短問......


瘋了! 這無形的壓力令我瘋了!


還是分手吧!


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。


 


接近清晨的一個惡夢把我嚇醍...


雖然人醍了, 但這是一個感覺很真實的夢


我在床上忍不了哭泣~ 哭泣~ 哭泣~


是無聲的哭泣~


不停抽搐的呼吸~~


眼淚不停的流出......枕頭也濕了


數分鐘過後慢慢定神下來, 抱起pi pi陪我入睡


 


 


鬧鐘響起, 頭很痛, 喉嚨很痛, 而且還有點想嘔


刷牙洗面, 餵治pi pi過後還在掙扎今天是否上班......


放棄了! 致電給ck知道我今天休息吧!


電話中向他說出今天不上班因為病痛, 同時忍不了向他說出今早的夢......


 


到診所, 醫生檢查我的喉嚨...... 很紅!? 真的很紅嗎!?


想嘔..... 因為喉部不服而引起!? 在家最好保持用口罩, 防止病毒傳給2老.


 



 


瘋了嗎?  因為一個惡夢而引起真病來!?


4 則留言:

  1. 妖!! @$%^*&# 一睇個標題和內容, 差d又比你嚇餐死!! 原來係發夢, 雖然前排我已得悉這件事, 但不預計你會post上黎, 仲以為今次係堅既tim, 嚇得我呢 (想爆粗lor...)
    依單野無謂舊事重提了, 免得心里存在陰影呀, 亦無形增添你倆之間的壓力吧, 女人要學會善忘, 要愛錫自己才對, 更何訪CK已被你這個舉動嚇窒咗啦...也十分之無奈架。不過...老實說這種惡夢, 我曾經歷過, 又係喊到傻咗, 之後仲嬲咗成好幾日, 因為個夢好真實, 當時的你又薄情, 仲夠薑罵我tim, 條氣好唔順lor, 好彩被我發洩了幾日後, 心理即回復正常啦  但對方的心理上就...Who cares!!
    [版主回覆07/05/2009 22:57:00]先講句......多謝關心
    我真係無試過發d 咁真ga 夢, 而且仲令我喊成咁嘛
    你o個單case.... 仲勁, 嬲足幾日tim 希望之後你唔會再發d 類似ga 夢啦, 如果唔係, 老ray 就慘了

    回覆刪除
  2. 噢......原來是發夢吧 仲以為是真的.... 是不是最近太多工作壓力? 放鬆一點啦
    [版主回覆07/05/2009 22:51:00]個夢都好真下

    回覆刪除
  3. take care
    [版主回覆07/07/2009 00:12:00]thanks

    回覆刪除
  4. 唔好放O係心度啦~~
    通常發夢同真實係相反O家~~

    回覆刪除