2008年5月4日 星期日

城門水塘的“泥鴨”

04-05-2008  星期日


 


昨晚還是下著大雨, 膽心今天行程要取消.......幸好有太陽伯伯的幫忙, 今天可如期出發


暫居在ming姐姐的雙腸兄弟今天也一同由茘景出發. 我們跟哥哥姐姐們由茘景步行到葵芳吃早餐, 之後更乘租車出發到城門水塘(車費只需$35)


坐定定, 等車車


到城門後步行到水塘邊的草地


落水塘邊的小路有數條, 而我們選擇由這小路進去


新哥哥充當"牧牛人"嗎?


ck哥哥, 你去那? 你去玩水嗎? 我跟


我再跟


我下水後, 哥哥也跟隨著, 最後細佬一步一驚心地也跟隨了
但某個動作我們沒有試辦, 但細佬自己做了, 就是...........典泥地


細佬 : 我典~我典~我典典典!!
哥哥 : 你搞乜呀!
pipi : 嘩! 我都係走開好d


細佬 : 我典~我典~我典典典!!
哥哥 : 你典夠未? 我跟pipi哥哥落水玩喎!


細佬 : 都係跟住你先.
哥哥 : 喂! 你咁多泥, 行開d 好喎!


細佬: 行開d咪行開d囉
哥哥 : 咁熱, 浸下身都唔知幾舒服


細佬: 沖一沖身先


pipi : 改由這邊落水玩.
哥哥 & 細佬.......跟


細佬 : 都係休息下先


哥哥 : ming姐姐, 我想上岸呀, 你抱抱我啦!
ming姐姐 : 喂! 你個身咁濕, 我隻鞋俾你整到濕晒喇!


各狗回岸後......


我當然依然靚仔


Photobucket


哥哥......算不錯


但細佬........


泥漿鴨各哥哥姐姐們都叫細佬不要靠近


pipi心想: 我這次奸計得呈了


訪問一下這隻泥漿鴨.....你今天開心嗎?
細佬 : 雖然己成泥漿鴨, 但也玩得十分開心, 回家還有ming姐姐幫我洗白白.

Photobucket


回家後我們逐一浸SPA......洗白白

Photobucket


洗過白白後當然要休息, 享受一下日光浴

Photobucket


經過今天的"泥戰", silvia姐姐的一雙鞋子

Photobucket


 


下一回, 你們有膽和我們一同去玩嗎?


2 則留言: