2009年1月7日 星期三

連續2年, 未能和他一起渡過的壽辰

2008年, 因數種原因所以不能和CK一起過的生日, 而今年........


 


07-01-2009  星期三


如ck所預料, 上午會議過後, 他要和各上司午膳, 而當中幅總經理知道ck今天生日, 所以不停要他喝! 喝! 喝! 作為祝賀 在這情況下他沒法推辭, 所以......


大約3時, 他用MSN通知我:I am afraid will go home tonight
他回到家後再給我來電說:回到家了...... 之後便抱頭大睡


在他醒來過後...如何回家? 有沒有至電給我?...全都忘掉了


初初我想過下班待他醒來後陪晚膳賀生日, 但肌肉發炎痛得我要命和要早退, 所以這個想法也取消了


 


 


希望下一年可以開開心心陪同CK渡過壽辰
在這, 再祝CK....
生日快樂!
身體健康!
工作和學業同樣順順利利!
一年靚仔過一年!
一個大肚腩變為8舊腹肌


1 則留言:

  1. 其實我都唔記得咗我sent過msn俾你, 但我相信我應該醉咗, 因為醉咗我先會打英文俾你 , 其實我都想同你講聲對唔住 因為同唔到你一齊過生日, 但我希望以後o既生日都可以同你一齊渡過. p.s.你d祝賀詞都幾唔係好現實

    回覆刪除