2009年1月30日 星期五

和ck msn

ck:返來啦


我:嗯


ck:嬲完未呀?sorry呀


我:只係近期, 你唔只一次了, 你自己知唔知


ck:唔好嬲啦! 尋日我都唔係好開心, 又眼訓, 所以發你脾氣, sorry呀! 個幾個女仔好慘呀, 咁就死咗


我:你唔可以我聽你"申" , 但我辛苦到得返半條命, 想向你講, 但你唔想聽, 咁我可以點. 如果你真係覺得我煩, 唔想聽, 你講一句, 我可以 以後都唔講. 我當你係親人/ 自己人, 先會把email sent 埋俾你. 但如果你唔想再收, 我可能唔再俾你.


ck:我都知你呢輪好多野煩, 我已經俾好多時間你去處理, 但係有d野唔知你一個人可以做得晒, 而唔知你又覺唔覺得你已經冇理我好耐, 好多野我想同你做o既都要我自己一個人去做, 而你又知唔知你有幾耐冇過黎我屋企呢?而你又知唔知我都唔鍾意得番我自己一個人個種感覺呢?


我:你都知,如果ming 湊唔到pipi, 唔可以夜晚得媽照顧pipi, 媽會好辛苦, 你e + 租e 到又唔可以帶pipi黎


ck:次次你都同我講你屋企, 你屋企d野其實你應該同你d兄弟姊妹傾清楚, 係要每一個人都要負o既責任, 如果你同我結婚之後係咪都要成日返屋企睇住佢地呢?

我:我都好想唔駛返工的假期都過黎陪你, 但我又可以點做


ck:我明白, 所以咪俾時間你去處理o羅, 但係我真係唔鍾意呢種感覺, 明知同你講都冇用所以唔同你講


我:一次又一次的事發生, 令我覺得唔可以完全依靠佢地, 特別係婉麗


ck:你就係俾佢地覺得咩都可以依賴你, 咁佢地咪唔駛做o羅


我:婉明..... 幾年前我同自己講過, 如果有唔開心, 唔會再同佢講. 特別係如果我同你鬧交的話..... 因為佢只會幫你, 好多年前, 你講過結婚責任好大, 唔想諗, 直到e + 你都無正式同我講過, 提過, 所以我唔"o禁" 諗. 我自己同自己講, 如果你覺得一直"拍拖"就算, 我可以囉! 最梗要係你開心. 仲同自己講....你唔要小朋友, 唔結婚都唔係問題.


ck:我記得初初供樓個兩年, 我真係仙都唔仙下, 我覺得如果同你結婚我會好冇面, 到我賣咗層樓, 叫做有d錢, 但係當時賣樓咁急, 連搵地方住都咁貴, 而我當時都有諗住租個單位然後就planning結婚, 但最後搵到呢度都唔知點接你過黎住, 我同自己講希望係短時間內可以買到樓然後就同你結婚, 至於要唔要小朋友係因為你之前講過你身體唔好條腰有事, 我先至同意唔要小朋友


我:冇面..... 大男人主意
要小朋友.... 好似同你拍拖頭2年你已經講過唔要.
你成日話我只諗, 唔講出黎.... 你都係啦, 你唔講我唔會知你乜咁多野


沒有留言:

張貼留言