2008年10月19日 星期日

城門水塘半天遊

19-10-2008  星期日


 


今天一早, ck哥哥、silvia姐姐、ming姐姐和昌哥哥, 帶我和臘腸哥哥到城門水塘散步. 雖然ck哥哥和silvia姐姐下午要帶臘腸細佬覆診, 所以我們只可到這裡玩大約2小時, 但這樣已經令我們很開心


 


等待出發


出發


休息一陣啦


嘩! 點解今日「賞蝶園」咁多人? 咁我o地咪無得落去玩囉!
咁只好同哥哥姐姐繼續前行啦


哦~~~~原來是這樣

DSC_0389.jpg picture by corgi-pipi


在「賞蝶園」另一邊和這牛牛相遇, 但哥哥姐姐們不許我和腸哥哥行近


是牠留下嗎?


我在這個草地上發現了一些東西, 所以........................





很多人覺得我行樓梯很斯文, 你覺得呢?






城門水塘是很多狗狗來遠足的地點, 而今天我遇見一位「美女」


路程中當然需要休息和拍照啦


被姐姐鍚鍚, 我當然開心啦 ck 哥哥還說我....傻傻的笑


行至水塘邊~~~~
水水呀, 我想玩水呀, 但哥哥姐姐們不許, 所以只可「望梅止渴」


雖然時間還早, 但還需回程~~~
喝點水吧!


(請看看pipi的笑容)


難得拍得腸哥哥的美麗的一刻


 


姐姐來回都是乘租車, 但所租的公司不同, 所以車資也不同.......便利$50, 開利$40


 


雖然時間很短, 但知道姐姐哥哥從百忙中抽一點時間, 陪同我們簡單的散步, 我已覺得足夠


1 則留言:

  1. 秋涼行山的確係非常好的活動
    [版主回覆11/03/2008 23:53:00]幾時一齊行呀!?

    回覆刪除