2009年2月8日 星期日

泳B帶3狗遊荃灣碼頭

08-02-2009  星期日


Silvia姐姐昨晚在ck哥哥家中睡, 醒來後便與數位舊同事茗茶
中午, 姐姐回來了, 但她休息一會後便來來回回執拾東西放進袋內, 她做什麼呢


過一會, ck 哥哥來了我立即從姐姐手中取走鑰匙跑到鐵閘前交給哥哥, 他進屋後我當然會黏著他, 對他寸步不離
哥哥到來應該會有帶我出街街


原來姐姐約了peggy姐姐一家3人2狗, 一同到荃灣碼頭散步去


出發前姐姐先替我噴上蚤水, 而這款天然駒蝨噴霧是新買來第二次使用的


噴上等待出發的我開始有異常行動.....


"典地"


未出發, 先污穢




泳B爸先駕車送我們4人3狗到荃灣碼頭, 之後他拍好車後回來與我們集合


泳B從媽媽日常生活中學會用報紙檢拾仔B和旺旺B的便便, 所以在這路途中報紙不離手, 等待檢拾狗狗的便便


PI PI你有便便未呀?


旺旺B, 你有便便未呀?


仔B, 你快D 便便啦~~


原途有人釣上了一隻手掌邊大的蟹


在這認識了一隻同樣叫「細佬」的拉布拉多犬


今天的天氣很好, 耀眼的陽光


真的十分耀眼


再行遠一點便可休息了, 快來吧!



到了, 十多歲的旺旺B先坐下休息





自小和仔B一起長大的泳B, 雖然與我只見面數次, 但與我很熟絡似的
一歲6個月大的他已健步如飛了


仔B:好似有米派喎!
PIPI:係!? 咁要行快2步先得.


泳B:要食就要乖乖坐坐先


泳B:喂!坐呀!唔坐無得食
PIPI:俾啦~~


PIPI:唔俾我地走
泳B:吓!走啦!?


太陽開始下山了


在這美好的情景和姐姐來個合照


同樣耀眼的黃昏


PIPI 和CK 來個難得追逐的跑


[ 還有便多開心照片 ]




CK哥哥今天有泳B當他的「磨刀」, 所以我今天所拍的照片不是太多
這不緊, 因為將來還有很多機會


2 則留言:

  1. 泳B是女孩子嗎?
    [版主回覆02/16/2009 13:09:00]吓~~~你都覺得佢似女仔呀!?
    傷心死佢媽定喇 唔好俾佢媽知先得
    但有人話男生女相 一定係靚仔黎ka

    回覆刪除
  2. 吾好意思我都以為泳b係女仔呢 pipi都玩得好開心呀!
    [版主回覆09/19/2011 22:55:00]男生女相~ 大個一齊係靚仔...呵呵

    回覆刪除