2009年2月11日 星期三

好底胸咩!?好煩!

今晚去華潤dinner, 所以要著好d.....
今日著咗條裙, 個心口位底少少之嘛 (頸骨位對下打橫放到一隻手掌, 先到件衫領位)
但 d 同事已經話我底胸
我條連身裙 係大v , 所以一定要著衫打底, 而件top 係明顯見到的, 當外面d 背心著(我件係緊身TOP, 而我拉到好高, 所以好難昅到嘢) 同朋友msn 其中一個朋友話....今日件t-shirt都係咁上下低啦~
咁o即係我都唔叫底啦!

挑眉質疑


SUMMER條街D女仔著得咪仲底, 比起街上木女仔, 我D 都唔叫底啦

挑眉質疑

而且我都無身材, 有乜好昅


 但........................
頭先做物理治療俾個麻甩佬昅, 勁火呀
我首先...我要坐係到熱敷個肩膀, 咁個麻甩佬坐係我側邊個位, 而佢坐法係面對我側邊面的 ( 形成 T 字咁坐法), 咁佢個坐位角度剛剛對住我個心口
唔知係我心理成用 OR 係真, 我眼尾見到佢望住我個心口呀
好彩坐咗幾分鐘之後, 物理治療師個幫手(亞姐) 開始幫我放熱敷個熱墊, 一嘢冚張類似屎墊的膠, 之後放毛巾包的熱敷包, 再加上短波治療熱, 最後仲用條繩紮住.........


yeah ! ok 晒..............哈! 哈! 哈!


沒有留言:

張貼留言