2009年2月21日 星期六

被黃大仙「一語道破」

21-02-2009  星期六


今日去黃大仙求籤, 我只係簡簡單單求4支籤
父親自身 23籤 - 中籤, 事事如意, 只是身體氣管比較差; 可在正北位放一玉葫蘆
母親自身 15籤 - 上籤, 心想事成, 只要小心眼疾、氣管和腸胃
事業          34籤 - 事業如意, 在正南位放黃晶和心型粉紅晶有助運程.


 


但到.....自己自身的92籤 - 事事如意, 事業感情如意.
朱女士一出聲立即話:你做乜唔想結婚呀!? 黃大仙話對方已經叫結婚, 但被你推咗. 2009、2010, 最遲2011年如不結婚就會BYE BYE....


我:吓! 無喎! 佢無正式講結婚喎! (心想:好勁呀, 一嘢就講中呀!)
細想之下可以係上次MSN中提過下啦! 「http://hk.myblog.yahoo.com/silvia-pipi/article?mid=3925


朱女士:你係孝順, 但都唔可以唔結婚, 可能到你結婚時D兄弟姐妹會幫手處理父母事宜呢!
可以先簽名註冊, 之後再諗其他嘢.


過去一星期煩惱的事再被黃大仙指出, 而被朱女士解籤說出


同場的Peggy 和 Joyance 也替我擔心和心急她們叫我快D 同CK傾, 快D 結婚, 因為CK 唔差
唉~~我都明, 我都知, 但我放唔底父母和PIPI嘛


 


唉~~ 我都唔知點好!我應該點做呢?
希望這2天有機會同CK傾啦


 



朱少珍
黃大仙廟解簽檔14號
TEL:9377 4897


解籤$20一支
擇日$400
流年運程$400


沒有留言:

張貼留言