2009年2月20日 星期五

結婚?生BB?

不知是否巧合,在今年的2月1日, ck祖母壽宴中, 我和ck被他的親友催婚
而在2月15日, ck 的堂弟婚宴中也被他的親友催婚


在上星期舊同事Ringo打電話嚟追數, 同樣問我何時結婚


不知是否這樣, 令已煩著這個問題的我, 煩上加煩最後搵Catherine傾訴...



我:我好煩呀, 自己搵自己煩. 我想同ck 傾生唔生bb 事, 但唔知乜時候講好..... 應該 電話傾 ? msn傾?面對面傾?
Catherine 贊成面對面傾, 因為電話傾或msn傾, 佢可以唔答, 但面對面佢一定要答.


我:咁面對面應該只有2人在家時?出街食飯時? 行緊街時?
Catherine認為2人在家時或出街食飯時傾都好.


我:我係唔係好白痴呀, 咁都煩一餐.
我又係到諗, 如果ck 話是旦我生唔生都得, 咁我點好呀?
Catherine表示點都要佢答.


我:咁都係, 等佢諗下.
之後我又怕:佢唔會話.... 就算生都唔駛咁快掛? 咁如果佢一句都唔講呢? 咁我又可以點呀? 越諗越煩, 越諗越驚.


Catherine表示將來ck係我最親o個個, 唔應該驚. 今個星期六/日就同ck傾下啦


我講笑咁同佢講:到時我立即打電話俾你都似


而Catherine和我都有同樣想法...如果生BB就快D結婚, 如果唔生, 遲少少都OK


 


希望今個星期六/日有機會和膽量同ck 講啦


沒有留言:

張貼留言